Zarządzanie pozycjami
Zarządzanie pozycjami
Witam wszystkich czy ktoś mógł by mi pomóc w przerobieniu tego wskaźnika by dla każdej nowo otwartej pozycji tworzył osobną linię na poziomie wejścia wraz z opisem w formie aktualny zysk, strata / procent kapitału. Jak na razie tworzy tylko jedną linię dla zlecenia kupna i jedna dla zlecenia sprzedaży. Nie znam się za bardzo, lecz docelowo planuję zrobić by tworzył takie linie także dla zlecenia stop loss oraz take profit.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Zarządzanie pozycjami
Więcej ich nie będzie.W MT4 brak konsolidacji wielu pozycji, piramidując, widzisz w którym momencie wyjdziesz na 0. Taki był zamysł autora.grubyfufi pisze:Jak na razie tworzy tylko jedną linię dla zlecenia kupna i jedna dla zlecenia sprzedaży.
Z czystej ciekawości zapytam, co Ci to da?grubyfufi pisze:Nie znam się za bardzo, lecz docelowo planuję zrobić by tworzył takie linie także dla zlecenia stop loss oraz take profit.
Pzdr
“Look deep into nature, and then you will understand everything better.” A. Einstein
Próbuje zrobić narzędzie do zarządzania, a to miała być jego część powybierałem z różnych wskaźników ciekawe funkcje, ale zacząłem się w tym już gubićbbq pisze:Z czystej ciekawości zapytam, co Ci to da?

grubyfufi pisze:Próbuje zrobić narzędzie do zarządzania, a to miała być jego część powybierałem z różnych wskaźników ciekawe funkcje, ale zacząłem się w tym już gubićbbq pisze:Z czystej ciekawości zapytam, co Ci to da?
Czyli chcesz mieć SL i TP wspólny dla x-zleceń?grubyfufi pisze:planuję zrobić by tworzył takie linie także dla zlecenia stop loss oraz take profit
Pzdr.
“Look deep into nature, and then you will understand everything better.” A. Einstein
Tak a najlepiej żeby była możliwość wyboru, pomijając ten wskaźnik jak zrobić żeby przy otwarciu nowego zlecenia tworzyła się tylko nowa linia?bbq pisze:Czyli chcesz mieć SL i TP wspólny dla x-zleceń?
-- Dodano: pn 27-01-2014, 22:40 --