Serwis Forex-nawigator.biz korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. [Zamknij tą informację]

Dzisiaj jest 19 cze 2018, 12:17     PREMIA 30$ bez depozytu! Dodatkowo aż do 50% bonusu od wpłaty w XM!



XTB

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.

Co myślisz na temat tego brokera?

Zdecydowanie polecam
40
40%
Poza paroma minusami są ok
24
24%
Przeciętny
14
14%
Mają wiele wad
6
6%
Stanowczo odradzam
17
17%
 
Liczba głosów : 101

  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Forex-trader

Stały bywalec

Stały bywalec

  • Posty: 68
  • Rejestracja: 13 lis 2017, 11:24

Re: XTB

Nieprzeczytany post03 kwie 2018, 16:55

ha ha nie panikuj
wprowadza oplate gdzie ZA ROK pobierze sobie 10 eur i tym ma sobie rekomepsnowac obnizke dzwigni? plisssss
chodzi o plankton ktory zostawia sobie 4 zl na czarna godzine a dla broka to problem bo musi te konta co roku rozliczac. admiral ma taka oplate od roku. nie grasz u broka = wyplacasz kase i proste. nikt cie za nic nie skasuje.
Offline
Awatar użytkownika

MarioDM

Maniak

Maniak

Re: XTB

Nieprzeczytany post03 kwie 2018, 17:18

mayburn pisze:Co do opłat CMC
"Jeżeli w nieprzerwanym okresie dwóch lat na swoim rachunku nie przeprowadzisz transakcji lub nie będziesz miał otwartej żadnej pozycji, to po tym okresie naliczana będzie miesięczna opłata za brak aktywności."



Dzięki za info. :) Stooqa znam, ale chodzi mi o podgląd różnic kursowych on-line pomiedzy kolejnymi seriami.

-- wtorek 03 kwie 2018, 17:21 --

X-Trade Brokers DM pisze:
MarioDM aktywność na jakimkolwiek z subkont w XTB zwalnia ze wspomnianej opłaty. Rachunki bez żadnych środków również są zwolnione z opłaty.

Pozdrawiamy,
Zespół XTB


Dzięki za oficjalną odpowiedź.
Trust no bit**es.
Należy tępić ludzi o mentalności niewolników, okutych w powiciu.
Offline

ADASKO2012

Gaduła

Gaduła

  • Posty: 329
  • Rejestracja: 20 gru 2012, 22:19

Re: XTB

Nieprzeczytany post03 kwie 2018, 17:38

Forex-trader pisze:ha ha nie panikuj
wprowadza oplate gdzie ZA ROK pobierze sobie 10 eur i tym ma sobie rekomepsnowac obnizke dzwigni? plisssss
chodzi o plankton ktory zostawia sobie 4 zl na czarna godzine a dla broka to problem bo musi te konta co roku rozliczac. admiral ma taka oplate od roku. nie grasz u broka = wyplacasz kase i proste. nikt cie za nic nie skasuje.

Widzę ,że problemik ze zrozumieniem.Napisalem,że może za rok będzie trzeba płacić miesiecznie u każdego brokera,bo to pewne,że będą szukać dodatkowych dochodów .
Offline

Forex-trader

Stały bywalec

Stały bywalec

  • Posty: 68
  • Rejestracja: 13 lis 2017, 11:24

Re: XTB

Nieprzeczytany post03 kwie 2018, 17:52

a moze za rok forexu dla detalu nie bedzie? a moze za rok spread na edku znow bedzie 3 pips? a moze polowa branzy sie wykruszy? a moze to poprostu bezsensowna uwaga w tej dyskusji ktora nie miala nic wspolnego z tym o czym pisali :D never knows......
Offline

mayburn

Stały bywalec

Stały bywalec

  • Posty: 52
  • Rejestracja: 03 wrz 2015, 14:48

Re: XTB

Nieprzeczytany post03 kwie 2018, 21:00

MarioDM pisze:Dzięki za info. :) Stooqa znam, ale chodzi mi o podgląd różnic kursowych on-line pomiedzy kolejnymi seriami.


Hej Rozumiem. Mam podobnie.

Ciężko znaleźć dobrego brokera CFD który oferuje inwestowanie na wybrane serie kontraktów.
To jest jeden z powodów dla których przeniosłem częsc biznesu do CMC, niestety prosta oferta XTB z autorolowaniem serii kontraktów to za mało.

pozdro.
Offline
Awatar użytkownika

magictrader

Pasjonat

Pasjonat

Re: XTB

Nieprzeczytany post04 kwie 2018, 10:51

CMC też ma opłaty za nieaktywne konta.
Online
Awatar użytkownika

raposo

Moderator

Moderator

  • Posty: 10929
  • Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10
  • Lokalizacja: Trójmiasto
  • Pochwały: 66

Re: XTB

Nieprzeczytany post04 kwie 2018, 10:57

Powstało małe zestawienie ;). Chyba są ujęci wszyscy bardziej znani brokerzy wśród polskich traderów:
https://forexclub.pl/brokerzy-forex-opl ... enie-2018/
- RABATY u brokerów ECN, STP, NDD
- Forex Club Tools
- Program Podatek
ForexClub.pl - IC Markets (-21%) - Tickmill (-10%)- Vipro Markets (-10%) - XTB (-25%) - Dukascopy (-20%) - LMAX (-20%) - FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu
Offline

zygan

Stały bywalec

Stały bywalec

  • Posty: 26
  • Rejestracja: 15 mar 2018, 16:24

Re: XTB

Nieprzeczytany post04 kwie 2018, 12:46

Podejrzewam, że po prostu nie chcą utrzymywać martwych kont, ale skoro ktoś nie handluje, to przecież może po prostu zamknąć rachunek i tyle. Jaki problem potem otworzyć ponownie, kiedy będzie potrzeba?
Offline
Awatar użytkownika

magictrader

Pasjonat

Pasjonat

Re: XTB

Nieprzeczytany post04 kwie 2018, 13:26

Rachunku nawet nie trzeba zamykać. Wystarczy wypłacić środki i tyle :). To łatwiejsze.
Offline

zygan

Stały bywalec

Stały bywalec

  • Posty: 26
  • Rejestracja: 15 mar 2018, 16:24

Re: XTB

Nieprzeczytany post04 kwie 2018, 15:17

Zgadza się - sprawdziłem, jest info, że na pewno na debet się nie wejdzie.
Zresztą - raczej żaden broker nie mógłby sobie na coś takiego pozwolić.
PoprzedniaNastępna

Wróć do Brokerzy Forex

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości