Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
wilczasty
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: wilczasty »

no ok, spekulant też może być :)
Link ze stopki już oczywiście przeczytany.
Piszesz "ćwicz grę". Jednak, aby grać w cokolwiek, nawet eurobiznes , trzeba znać zasady tej gry. Właśnie takich "zasad" potrzebuję. Bo oprócz tego, że są przyciski sell i buy, których mogę używać, to wiele więcej nie wiem :)

Awatar użytkownika
Wirus
Zbanowany
Zbanowany

Nieprzeczytany post autor: Wirus »

Ja jestem początkujący, więc to, co powiem, nie musi być prawdą. Moim zdaniem zasada jest jedna: zarabiać. Innych zasad nie ma ;-) A jaką drogę do zarabiania obierzesz, to już musisz sam do tego dojść. Polecam Ci przeczytanie książki Van K. Tharpa Giełda, wolność i pieniądze - poradnik spekulanta. Myślę, że to jest absolutna podstawa; potem możesz czytać o różnych technikach i wybrać coś dla siebie.

Ja zaczynałem podobnie jak Ty - od "zarobienia" na demo; jednak realny rachunek szybko pokazał prawdę ;-) Teraz czekam na otwarcie realnego konta z mikrolotami, żeby utwardzać jaja ;-) Bo zbyt nerwowe działanie jest chyba przyczyną moich porażek.

Jeśli chodzi o technikę, to nie mam wiele do powiedzenia, ale skłaniam się ku temu, że do podejmowania właściwych decyzji wystarczy obserwacja ceny oraz linii trendu, wsparć i oporów - lub fal, bo sądzę, że to jedno i to samo.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Skoroś ambitny to jeszcze zaradność dodajmy i będzie z górki :). Parę istotnych linków:
wilczasty pisze:1. Gdzie zacząć swoją edukację? Co przeczytać na początek aby poznać podstawy rynku, podstawowe strategie dające przynajmniej mały zysk?
http://www.forex-nawigator.biz/dyskusje ... .php?t=695
http://www.forex-nawigator.biz/dyskusje ... 418e39490f
Inne posty podwieszone w dziale dla początkujących.