Automat 5_8macross 300%

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
Awatar użytkownika
klopka
Stały bywalec
Stały bywalec

Automat 5_8macross 300%

Nieprzeczytany post autor: klopka »

Przez ostatni miesiąc szukałem automatu. Przetestowałem ich sporo.
Natknąłem się na EA , które przy zawieraniu transakcji ustawiało od razu SL i TP, a także zamykało pozycje nie czekając na SL.

Jak na razie jestem z niego zadowolony. Zapuściłem go na demo na EURUSD 1 H i jest ok.
Na innych parach testy nie wychodzą dobrze, ale myślę, że to kwestia ustawień i przedziału czasowego.
Zauważyłem też, że jeżeli ustawimy EA na zajmowanie pozycji długich jest o wiele lepiej niż przy pozycjach long i short.
Trailing Stop działa tylko przy pozycjach krótkich.

Załączam strategię i wynik testowania za pół roku.
Proszę o komentarze i ewentualne poprawki w strategii.

P.S. Nie znam się na programowaniu. Korzystam z gotowych rozwiązań.

Parametry które dały zysk w poście poniżej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2008, 17:14 przez klopka, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
klopka
Stały bywalec
Stały bywalec

Wyniki testu

Strategy Tester Report
5_8macrossv2

Symbol EURUSD (Euro vs US Dollar)
Okres 1 Godzina (H1) 2007.06.01 00:00 - 2008.01.04 21:00 (2007.06.01 - 2008.01.05)

Model Every tick (based on all available least timeframes with fractal interpolation of every tick)

Parametry Lots=1; StopLoss=80; TrailingStop=0; TakeProfit=240; mafastperiod=4; mafastshift=-1; mafastmethod=1; mafastprice=0; maslowperiod=8; maslowshift=2; maslowmethod=1; maslowprice=1;
Słupki w tescie 6241 Ticks modelled 637602 Modelling quality 75.75%

Depozyt początkowy 10000.00

Total net profit 24136.89
Gross profit 35607.60
Gross loss -11470.71

Profit factor 3.10

Przewidywany zysk 211.73
Absolute drawdown 1399.54 Maximal drawdown 3253.93 (9.80%) Relative drawdown 18.97% (2216.51)