SmartQuant

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat

SmartQuant

Nieprzeczytany post autor: MaRCHeW »

Witam.

Jeśli bardzo Ci zależy na obiektowości i czujesz się w tym dobry to zainteresuj się www.smartquant.com. Będziesz miał dostęp do InteractiveBrokers i MBTrading co wydaje mi się lepszym rozwiązaniem niż brokerzy MT.

Pozdrawiam
Karol Marchewka

Awatar użytkownika
LesioS
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: LesioS »

Muszę się w tym czuć dobrze: jestem zawodowym programistą i programuję od 14 lat (a wogóle to zacząłem hobbistycznie 20 lat temu, jeszcze w ogólniaku), w językach obiektowych siedzę od 12 lat (najpierw C++, teraz C#). Jednak bardziej brakuje mi dobrego deguggera w MT4 niż obiektów w MQL4. Coż, przyzwyczajenia z pracy :wink:
Znasz z autosji SmartQuanta? Dlaczego twirdzisz, że "dostęp do InteractiveBrokers i MBTrading co wydaje mi się lepszym rozwiązaniem niż brokerzy MT"?

Awatar użytkownika
MaRCHeW
Pasjonat
Pasjonat

Witam.

Platforma Smartquant jest zaprogramowana w C#. Została stworzona do automatyzacji strategii manualnych. Strategie możesz progamować w C# lub VB.Net, używając do tego aplikacji OpenQuant (która jest bardo podobna do Visual Studio) lub Visual Studio, więc jak Ci się podoba debugger z VS to nie ma problemów. Na forum są przykłady strategii i indicatorów oraz jest dokumentacja dla początkujących. Zapoznaj się ze stroną dobrze.

Nie znam tej platformy z autopsji. Testuję ją dopiero od 2 tygodni (wersja demo jest na jeden misiąc) i muszę przyznać, że przypadła mi do gustu. Pozatym zabrałem się za naukę C# i zamierzam zakupić pełną wersję bo mam zamiar uruchomić robota na platformie MBTrading.

Jeśli nie wiesz dlaczego brokerzy MT są do bani, to poczytaj wątki w dziale "Platformy transakcyjne".

Pozdrawiam
Karol Marchewka

Awatar użytkownika
LesioS
Gaduła
Gaduła