Roboty Astry
Obawiam się, że będą lecieli regularnie i często dopóty, dopóki się klienci ghimliego nie zniechęcą i wykruszą.
To nie jest instytucja charytatywna. Nikt nie lubi być skubanym, a zwłaszcza, jeżeli wokół tego jest takie publicity, jak na tym forum. Z jakimiś niezrozumiałymi wybuchami entuzjazmu i prawie słyszalnym poklepywaniu się po udach, codziennie jest tu ogłaszane, ile udało się wyrwać Oandzie tylko i wyłącznie dzięki, nazwijmy to, luce systemowej. Gdybym był (współ)właścicielem Oandy, to robiłbym wszystko, aby kolesi zneutralizować. Dokładnie tak, jak to robią właściciele kasyn. Szczególnie musi ich boleć te 180-parę % od początku pomiaru, które jest tu podawane dzień w dzień.
Dopóki było tu niewiele osób i było w miarę cicho, to można było spokojnie zarabiać. Ale teraz chyba zauważyli, że wolumen rośnie, więc się bronią - a to nadzwyczajnie wysokie odsetki w listopadzie, a to jakieś dziwne anulacje transakcji. Zgłaszanie tego w miejsca, gdzie proponuje Tig3r osobiście uważam za pomysł średnio dobry. To mniej więcej tak, jakby cardcounter miał się zgłosić do instytucji zrzeszającej właścicieli kasyn z pretensjami, że dostał kopa w tyłek od ochroniarza i wyleciał na zbity pysk.
Jeżeli chcemy cokolwiek tutaj jeszcze ugrać, o ile w ogóle nie jest za późno (raczej jest) to przede wszystkim trzeba keep low profile. Zlikwidować wątek i zejść do podziemia (porozumiewać się tylko na privach).
No chyba, że zamysł jest taki, że traktujemy to czysto hobbystycznie, to co innego, ale wtedy lepiej wycofać z tego kasę sooner rather than later.
Tyle w temacie. Mój pierwszy post, od razu z grubej rury, ale no cóż... czasem trzeba.
To nie jest instytucja charytatywna. Nikt nie lubi być skubanym, a zwłaszcza, jeżeli wokół tego jest takie publicity, jak na tym forum. Z jakimiś niezrozumiałymi wybuchami entuzjazmu i prawie słyszalnym poklepywaniu się po udach, codziennie jest tu ogłaszane, ile udało się wyrwać Oandzie tylko i wyłącznie dzięki, nazwijmy to, luce systemowej. Gdybym był (współ)właścicielem Oandy, to robiłbym wszystko, aby kolesi zneutralizować. Dokładnie tak, jak to robią właściciele kasyn. Szczególnie musi ich boleć te 180-parę % od początku pomiaru, które jest tu podawane dzień w dzień.
Dopóki było tu niewiele osób i było w miarę cicho, to można było spokojnie zarabiać. Ale teraz chyba zauważyli, że wolumen rośnie, więc się bronią - a to nadzwyczajnie wysokie odsetki w listopadzie, a to jakieś dziwne anulacje transakcji. Zgłaszanie tego w miejsca, gdzie proponuje Tig3r osobiście uważam za pomysł średnio dobry. To mniej więcej tak, jakby cardcounter miał się zgłosić do instytucji zrzeszającej właścicieli kasyn z pretensjami, że dostał kopa w tyłek od ochroniarza i wyleciał na zbity pysk.
Jeżeli chcemy cokolwiek tutaj jeszcze ugrać, o ile w ogóle nie jest za późno (raczej jest) to przede wszystkim trzeba keep low profile. Zlikwidować wątek i zejść do podziemia (porozumiewać się tylko na privach).
No chyba, że zamysł jest taki, że traktujemy to czysto hobbystycznie, to co innego, ale wtedy lepiej wycofać z tego kasę sooner rather than later.
Tyle w temacie. Mój pierwszy post, od razu z grubej rury, ale no cóż... czasem trzeba.
Tig3r pisze:No nie w nocy.. Anulowała o 18.. Oczywiście tę z zyskiem..
Swoją droga ciekawe czy można to zgłosić do:
1. Registered with the U.S. Commodity Futures Trading Commission (CFTC) as a Futures Commission Merchant (FCM).
2. Member of the National Futures Association (NFA # 0325821).
3. Prasa.
Albo przynajmniej postraszyć. Jak tak można sobie wycofywać transakcje. Albo wycofują wszystkie z danego czasu, albo poprawiają cenę na ta jaka powinna być (w sumie to rozwiązanie wydaje się najbardziej sprawiedliwe dla obu stron). W końcu to jest poważna instytucja finansowa a nie k..wa jakiś sklepik na bazarze..
Podejrzewam, że mozesz zgłosić wszędzie, maja tak skonstruowane umowy, że mogą z Twoimi pieniedzmi zrobić wszsytko bez żadnej odpowiedzialności z ich strony.
Jedyne co możesz zrobić to zażądać pisemnego wyjaśnienia/uzasadnienia transakcji.
"Zwracam się z oficjalna prośba o pisemne uzasadnienie/wyjaśnienie anulowania transakcji numer .... Chciałbym dowiedziec się co dokładnie stalo sie z moimi pieniedzmi. Czy jako dziennikarzowi może to wyjasnić specjalista ds. public relations Oandy lub ktoś z Zarządu? Do kogo mam się zwrócić z oficjalną prośbą o udzielenie mi wypowiedzi/wywiadu na ten temat? materiał zostanie przygotowany i wysłany do .... i/lub umieszczony w Internecie. "
Tak mniej więcej bym napisał jeśli by walnęli mnie na więcej niż kilka tys $. Na mniej - tu już bym się zastanowił czy warto strzelać do wróbla i czy nie zachować amunicji na większą rzecz. Ale z drugiej strony - pobłażliwość rozzuchwala.
Badania traderów
Na razie jak skubią Oandę po kilka, kilkanaście tys miesięcznie to Oandzie raczej zwisa, ale i tak na ich miejscu bym reagował, bo kto wie czy nie pojawi się ktoś z tym systemem i grubszą kasą, która O. będzie musiała wypłacić z własnej kieszeni jako MM.kung fu pisze:Obawiam się, że będą lecieli regularnie i często dopóty, dopóki się klienci ghimliego nie zniechęcą i wykruszą.
To nie jest instytucja charytatywna. Nikt nie lubi być skubanym, a zwłaszcza, jeżeli wokół tego jest takie publicity, jak na tym forum. Z jakimiś niezrozumiałymi wybuchami entuzjazmu i prawie słyszalnym poklepywaniu się po udach, codziennie jest tu ogłaszane, ile udało się wyrwać Oandzie tylko i wyłącznie dzięki, nazwijmy to, luce systemowej. Gdybym był (współ)właścicielem Oandy, to robiłbym wszystko, aby kolesi zneutralizować. Dokładnie tak, jak to robią właściciele kasyn. Szczególnie musi ich boleć te 180-parę % od początku pomiaru, które jest tu podawane dzień w dzień.

Jak to mówią: słusznie i naukowo... Robić po cichu swoje. Nowych ewentualnych klientów pozyskiwać poprzez np PW albo dość oględne i tajemnicze ogloszenia.kung fu pisze:
Dopóki było tu niewiele osób i było w miarę cicho, to można było spokojnie zarabiać. Ale teraz chyba zauważyli, że wolumen rośnie, więc się bronią - a to nadzwyczajnie wysokie odsetki w listopadzie, a to jakieś dziwne anulacje transakcji.
Jeżeli chcemy cokolwiek tutaj jeszcze ugrać, o ile w ogóle nie jest za późno (raczej jest) to przede wszystkim trzeba keep low profile. Zlikwidować wątek i zejść do podziemia (porozumiewać się tylko na privach).

Podobnie Felix korzystal z luki systemowej na Oandzie i jak naglośnił sprawę - zaczęło się silne podnoszenie spreadu w czasie newsów.
Oanda się normalnie broni, pytanie kto wygra jest dla mnie oczywiste.
Badania traderów
Nie chodzi o to ile się straciło chodzi o zaufanie i przejrzystość.
Mały wyciąg z NFA:
Mały wyciąg z NFA:
Jeśli coś im się nie podoba to niech zamykają transakcję od razu/nie pozwalają na jej otwarcie albo skorygują do odpowiedniej ceny.National Futures Association (NFA) is the industrywide, self-regulatory organization for the U.S. futures industry. We strive every day to develop rules, programs and services that safeguard market integrity, protect investors and help our Members meet their regulatory responsibilities.
Investor confidence is crucial to the success of the futures markets, and the best way to gain investor confidence is to ensure that the highest levels of integrity are demanded of all market participants and intermediaries.
Membership in NFA is mandatory, assuring that everyone conducting business with the public on the U.S. futures exchanges-more than 4,200 firms and 55,000 associates-must adhere to the same high standards of professional conduct.
Rigorous registration requirements. NFA thoroughly screens all firms and individuals wishing to do business with the public on any U.S. futures exchange. Applicants must meet stringent fitness requirements, including providing fingerprint cards for background checks. In addition, registrants must pass comprehensive proficiency testing requirements. We also have the authority to deny, revoke, suspend, restrict or condition any firm's or individual's registration.
Comprehensive compliance rules. Over the years, NFA has adopted stringent rules covering a wide variety of areas such as advertising, telephone solicitations, risk disclosure, discretionary trading, disclosure of fees, minimum capital requirements, reporting and proficiency testing. Just as importantly, we perform audits and examinations of our Members to monitor compliance with those rules. We also conduct financial surveillance to enforce compliance with NFA's financial requirements.
Trade practice and market surveillance. The futures industry has changed dramatically in the past few years. Long-established methods of trading, such as open-outcry, have given way to electronic trading at both traditional and new all-electronic exchanges. NFA provides a variety of regulatory services and programs to electronic exchanges to ensure the fair treatment of customers and to maintain orderly markets.
Disputes occasionally occur in any business, and the futures industry is no exception. In 1983, NFA began an arbitration program, providing a convenient, inexpensive and prompt method for investors to resolve futures-related disputes. Since that time, NFA arbitration has become the primary venue for dispute resolution in the futures industry.
In October 2001, we became the first regulatory organization in the financial services industry to accept arbitration claims online. Customers are now able to file their initial arbitration or mediation claims on NFA's Web site. Within minutes, we send a reply stating that the claim has been received. As the case progresses, claimants and respondents can check the status of the case online.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2008, 12:37 przez Tig3r, łącznie zmieniany 2 razy.
======================================================
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..
Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć..