Praca Bloomberg

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Chrisdot
Gaduła
Gaduła

Praca Bloomberg

Nieprzeczytany post autor: Chrisdot »

Siema, dostałem ofertę pracy w UK w Bloomberg. Prawdę mówiąc, nigdy nie pracowałem w firmach zajmujących się finansami, większość mojego doświadczenia to firmy stricte IT, programowanie niskopoziomowe (głównie Linux/sterowniki/C/C++/skrypty). Wiecie czego oni mogą tam oczekiwać? Warto pisać w CV wysyłanym do nich o doświadczeniu związanym z Forexem, czy lepiej nie? Z pewnością nie jestem wielkim traderem odnoszącym sukcesy, jednak jeśli chodzi o umiejętności programowania, to jest bardzo dobrze.

Oferta pracy dotyczy HFT.

I z tego co widzę, to płacą lepiej niż firmy IT :).

Ciekawi mnie to, że jak wspomniałem nie jestem typem programisty Java/C#, a zawsze wydawało mi się, że tego poszukują banki i firmy finansowe. Jednak pomimo to zainteresowali się moją osobą.

Awatar użytkownika
daromanchester
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Re: Praca Bloomberg

Nieprzeczytany post autor: daromanchester »

Chrisdot pisze:programowanie niskopoziomowe
Kodujesz w assemblerze? Myślałem że maszynówką zajmują się już tylko dinozaury :)
"Ekspert to taki człowiek, który popełnił wszystkie możliwe błędy w bardzo wąskiej dziedzinie" - Niels Bohr
"Każdy głupi może wiedzieć. Sedno to zrozumieć" - Albert Einstein

Chrisdot
Gaduła
Gaduła

Siedziałem przez 2 lata w kartach sieciowych, zajmując się sterownikami Linuxowymi + Option ROMami. Option ROM to to coś, co widzisz przy starcie komputera zaraz za ekranem 'press del to enter bios'. Służy np. do konfiguracji RAID, albo PXE, albo innych pierdół. Option ROMy, to czysty assembler :). Aktualnie głównie C/skrypty, ale doświadczenia trochę zostało.

Awatar użytkownika
trader
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: trader »