Blisko miesiąc temu zleciłem wypłatę środków z FXOPEN UK.
Do tej pory środki nie dotarły na moje konto.
FXOPEN UK nie odpowiada konkretnie kiedy otrzymam wypłacone pieniądze.
Czy wypłacaliście z FXOPEN UK ?
Czy mieliście takie problemy ?
Co radzicie zrobić w takiej sytuacji ?
FXOpen
Re: FXOpen
Ciężko tak ogólnie, nie znając żadnych konkretów.
1) jaka była metoda wpłaty?
2) w jaki sposób zleciłeś wypłatę?
3) w jaki sposób handlowałeś lub czy korzystałeś z jakichś bonusów / promocji itd.?
4) jakich odpowiedzi udziela FXOpen na zapytanie o wypłatę?
I jeszcze chwilę bym tak mógł...
Ogólnie miesiąc to bardzo długo więc jakiś powód ten zwłoki musi być.
1) jaka była metoda wpłaty?
2) w jaki sposób zleciłeś wypłatę?
3) w jaki sposób handlowałeś lub czy korzystałeś z jakichś bonusów / promocji itd.?
4) jakich odpowiedzi udziela FXOpen na zapytanie o wypłatę?
I jeszcze chwilę bym tak mógł...
Ogólnie miesiąc to bardzo długo więc jakiś powód ten zwłoki musi być.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Problem z wypłatą z FXOPEN UK
dziękuje Raposo za odpowiedź.raposo pisze: ↑06 paź 2020, 14:09Ciężko tak ogólnie, nie znając żadnych konkretów.
1) jaka była metoda wpłaty?
2) w jaki sposób zleciłeś wypłatę?
3) w jaki sposób handlowałeś lub czy korzystałeś z jakichś bonusów / promocji itd.?
4) jakich odpowiedzi udziela FXOpen na zapytanie o wypłatę?
I jeszcze chwilę bym tak mógł...
Ogólnie miesiąc to bardzo długo więc jakiś powód ten zwłoki musi być.
Ad 1) były dwie wypłaty na kartę , w odstępie dwóch dni. ( w sumie cały depozyt + zysk )
Ad 2) w portalu klienta
Ad 3) bez bonusów , promocji
Ad 4) odpowiadają , że obie wypłaty wyszły w dniach kiedy zlecałem.
Początkowo upierali się , że po ich stronie wszystko poszło ok.
Powiedziałem im , że sprawdzałem w swoim banku dwukrotnie , więc przyznali , że coś poszło nie tak z ich procesorem kartowym i teraz czekają na zwrot , na swoje konto.
Teraz , od tygodnia tylko , każą czekać , żadnych szczegółów.
Prosiłem ich , że jeśli został znaleziony rzekomy błąd w ich operacji z procesorem kartowym , to niech wyślą mi teraz przelew , a wyjaśniają sobie dalej miedzy sobą - odmówili.
Mam wrażenie , że nie traktują mnie poważnie lub grają na zwłokę.
Re: FXOpen
Broker słusznie odmawia wypłaty środków przelewem - przepisy AML mu tego zabraniają. Jeśli wpłaciłeś kartą np. 500 USD + 200 USD, to musisz zlecić identyczne wypłaty (500 i 200 USD / lub jeśli jest mniej, to co zostało na koncie).
Błędy po stronie CC Processing Company już mi się przytrafiały - wszystko dłużej trwało, ale w końcu środki wracały na konto. Sam zwrot na konto klienta trwa do 5 dni roboczych, czyli zakładając wariant pesymistyczny:
Błędy po stronie CC Processing Company już mi się przytrafiały - wszystko dłużej trwało, ale w końcu środki wracały na konto. Sam zwrot na konto klienta trwa do 5 dni roboczych, czyli zakładając wariant pesymistyczny:
- - 5 dni żeby środki wyszły
- 5 dni powrotu do brokera
- 5 dni na kolejne wyjście
- + ew. kilka dni na "nieogarnięcie" pracowników jednej lub drugiej strony
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Problem z wypłatą z FXOPEN UK
Piszą , że są gotowi zwrócić na konto bankowe , poprosili o wyciąg z konta , ale dopiero jak dostaną zwrot na swoje konto.
Kiedy ? Konkretnie , czy też w przybliżeniu nie informują.
Jedynie : "Jak otrzymamy zwrot to prześlemy".
Zastanawiające jest to , że zrobiłem dwie oddzielne wypłaty.
Dwie transakcje wyszły od brokera w odstępie dwóch dni.
Dwie różne wypłaty nie doszły do mnie.
Re: FXOpen
Fakt, jest to trochę dziwne. Tak samo jak brak możliwości ponownej, poprawnej wypłaty na kartę .
Przy wpłacie kartą możliwa jest wypłata na konto w sytuacji, gdy np. już klient nie ma dostępu do tej karty itd.
Wyciąg z konta to też standard w tego typu sytuacji - potrzebne jest oficjalne potwierdzenie, że konto należy do tej samej osoby, co karta.
Przy wpłacie kartą możliwa jest wypłata na konto w sytuacji, gdy np. już klient nie ma dostępu do tej karty itd.
Wyciąg z konta to też standard w tego typu sytuacji - potrzebne jest oficjalne potwierdzenie, że konto należy do tej samej osoby, co karta.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Problem z wypłatą z FXOPEN UK
Tak też i robię , odpowiadają ogólnikowo , żadnych konkretów.
Ostatnio dwukrotnie poprosiłem o przesłanie informacji jakie uzyskali od procesora kartowego , na temat błędu i niewykonania płatności.
Od tej pory nie odpowiadają , cisza.
Re: FXOpen
Poproś o ARN wypłat na kartę, to numery po których Twój bank może śledzić transakcje kartą. Mając ten numer możesz spróbować zadzwonić do swojego banku i wypytać, czy takie płatności nie doszły.
Też zdarzały mi się problemy z wypłatami na kartę. Z moich doświadczeń to najbardziej "zawodny" sposób wypłaty środków.
Też zdarzały mi się problemy z wypłatami na kartę. Z moich doświadczeń to najbardziej "zawodny" sposób wypłaty środków.
Re: FXOpen
Czy numery , które są w załączniku wystarczą do lokalizacji płatności przez bank odbiorcy ?
Infolinia mojego banku nie była w stanie odpowiedzieć.
Zgłosiłem więc reklamację , na konkretną odpowiedź trzeba czekać 15 dni.
P.S. Tak jak wcześniej pisałem bank dwukrotnie sprawdzał - nie otrzymał żadnej płatności od FXOPEN UK.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: FXOpen
Pole ARN (prawy dolny róg) na tym screenie jest puste. Nie jestem ekspertem, ale wygląda mi na to, że płatność była zlecona przez brokera ale nie wykonana przez operatora płatności (czyli mniej więcej to, co mówią).
Jeśli masz konto w FxOpen UK, na Twoim miejscu napisałbym im maila wzywającego do wypłaty lub załączenia potwierdzenia wykonanej wypłaty, dodając FCA jako drugiego odbiorcę. To powinno ich postawić na nogi.
Jeśli masz konto w FxOpen UK, na Twoim miejscu napisałbym im maila wzywającego do wypłaty lub załączenia potwierdzenia wykonanej wypłaty, dodając FCA jako drugiego odbiorcę. To powinno ich postawić na nogi.