DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Online
Awatar użytkownika
TsunamiPL
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7776
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:57

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: TsunamiPL » 21 sty 2020, 09:50

Dax może chcieć domknąć lukę z 8 stycznia. Generalnie jest bezpiecznie dla L do okolic 13160-13190

Awatar użytkownika
Bemowo1
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 8731
Rejestracja: 01 cze 2013, 12:02

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: Bemowo1 » 21 sty 2020, 09:51

Cblondyn pisze:
21 sty 2020, 09:48
Bemowo1 pisze:
21 sty 2020, 09:42
Dopiero jego umieszczenie w określonej przestrzeni ermanometrycznej określa prawdopodobieństwo wystąpienia ruchu up/down.
Hm. Zaintrygowałes mnie ;)
Nigdy nie słyszałem. Co prawda Transformaty Laplacea juz ktoś mi proponował (pozdrawiam przy okazji) i Szeregi Fouriera ale ten temat jest mi obcy :)
Nawet nie wspominam o zakrzywieniu czasoprzestrzennym i czwartym wymiarze, który często obserwowałem późnym piątkiem - jak byłem kawalerem, ma się rozumieć.
https://www.oanda.com/forex-trading/ana ... ion-ratios
Zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek. Jeżeli na ich podstawie podejmujesz decyzje inwestycyjne świadczy to o tym, że jesteś debilem a nawet kretynem!

Online
Awatar użytkownika
TsunamiPL
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7776
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:57

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: TsunamiPL » 21 sty 2020, 09:56

Bemowo1 pisze:
21 sty 2020, 09:51
Cblondyn pisze:
21 sty 2020, 09:48
Bemowo1 pisze:
21 sty 2020, 09:42
Dopiero jego umieszczenie w określonej przestrzeni ermanometrycznej określa prawdopodobieństwo wystąpienia ruchu up/down.
Hm. Zaintrygowałes mnie ;)
Nigdy nie słyszałem. Co prawda Transformaty Laplacea juz ktoś mi proponował (pozdrawiam przy okazji) i Szeregi Fouriera ale ten temat jest mi obcy :)
Nawet nie wspominam o zakrzywieniu czasoprzestrzennym i czwartym wymiarze, który często obserwowałem późnym piątkiem - jak byłem kawalerem, ma się rozumieć.
Najpierw przeczytałem, że Bemowo jest wybitnym fizykiem
:lol:

Online
Awatar użytkownika
TsunamiPL
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7776
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:57

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: TsunamiPL » 21 sty 2020, 09:58

Bemowo1 pisze:
21 sty 2020, 09:47
cugan pisze:
21 sty 2020, 08:09

Sadze ze inwestowanie dziś w edka to nie najlepszy pomysł.
Cena powinna oscylować miedzy 1.1107 a 1,1089 .
Jak się komuś uda wskoczyć na granicy to gratulacje.
Chyba ze zastawi wędki czy tam pułapki .To może
coś ustrzeli .Pozdrawiam !!
Jestem odmiennego zdania. Inwestowanie w edka to genialny pomysł
Bemo twój humor wymiata :564: :lol:

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11987
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 21 sty 2020, 10:02

13160 wkleiłem i .... ? kropka
:?
https://invst.ly/pkpdv
czemu tu te L
Ostatnio zmieniony 21 sty 2020, 10:04 przez Tomasz196407, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bemowo1
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 8731
Rejestracja: 01 cze 2013, 12:02

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: Bemowo1 » 21 sty 2020, 10:02

Dziękuję,

A edka na krótko będę grał w takiej sytuacji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
https://www.oanda.com/forex-trading/ana ... ion-ratios
Zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek. Jeżeli na ich podstawie podejmujesz decyzje inwestycyjne świadczy to o tym, że jesteś debilem a nawet kretynem!

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11987
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 21 sty 2020, 10:06

Nastepna eronementomeroia

Online
Awatar użytkownika
TsunamiPL
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7776
Rejestracja: 23 sty 2012, 18:57

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: TsunamiPL » 21 sty 2020, 10:07

Tomasz196407 pisze:
21 sty 2020, 10:02
13160 wkleiłem i .... ? kropka
:?
https://invst.ly/pkpdv
czemu tu te L
13160 fajny poziom do L. Pełna zgoda

trisidginto
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 39
Rejestracja: 26 lut 2019, 09:48

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: trisidginto » 21 sty 2020, 10:08

Cblondyn pisze:
21 sty 2020, 09:48
Bemowo1 pisze:
21 sty 2020, 09:42
Dopiero jego umieszczenie w określonej przestrzeni ermanometrycznej określa prawdopodobieństwo wystąpienia ruchu up/down.
Hm. Zaintrygowałes mnie ;)
Nigdy nie słyszałem. Co prawda Transformaty Laplacea juz ktoś mi proponował (pozdrawiam przy okazji) i Szeregi Fouriera ale ten temat jest mi obcy :)
A moze warto poswiecic chwilke na sprawdzenie jak sie sprawuje szybka transformata Fouriera ? :)
sama tego jeszcze nie sprawdzalam przyznam, ale temat lazi za mna od dluzszego czasu i mnie korci mocno

czy ktos moze wypowiedziec sie czy warto sobie glowe zawracac czy czasu szkoda ? bo niby warto, ale z 2-iej strony gdyby to dawalo tak swietne wyniki to matematycy byliby miliarderami, a tak chyba nie jest :)

pozdrawiam
Przedstawiane przeze mnie posty są wyrazem moich osobistych poglądów, nie stanowią rekomendacji lub doradztwa w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 2005. Odpowiedzialność za decyzje inwestycyjne podjęte na ich podstawie ponosi inwestor.

Tomasz196407
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 11987
Rejestracja: 29 paź 2012, 09:52

Re: DayTrading: Wtorek 21.01.2020

Nieprzeczytany post autor: Tomasz196407 » 21 sty 2020, 10:08

TsunamiPL pisze:
21 sty 2020, 10:07
Tomasz196407 pisze:
21 sty 2020, 10:02
13160 wkleiłem i .... ? kropka
:?
https://invst.ly/pkpdv
czemu tu te L
13160 fajny poziom do L. Pełna zgoda
poczekaj dam ci lepszy za 5 taka :mrgreen:

Zablokowany