DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
Online
Awatar użytkownika
anturo
Gaduła
Gaduła
Posty: 150
Rejestracja: 11 maja 2013, 00:17

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: anturo » 25 lip 2019, 17:31

unruhe pisze:
25 lip 2019, 17:17
Odnosnie leechanga i jego ''mitycznej'' stronki na FB.

Strona istniała, bo sam na własne oczy ja widziałem.Istniała bodaj od stycznia.Ja na nia trafiłem dopiero pod koniec czerwca.Były na niej prezentowane setupy, były statementy...

Szkoda tylko , że leechang ja skasował, bo chciałem przestudiowac dokładnie jego zagrania.
To tyle ode mnie :)
PS
Leechang, zamiast konta PAMM, nie myslałes o sprzedaży sygnałów przez mql5 ?
Hehe. Dawać i prosić, żeby ktoś to wziął, to jest moim zdaniem za dużo, jeszcze się tłumacz, jprdl. hehe

Online
Awatar użytkownika
Kermit
Maniak
Maniak
Posty: 2819
Rejestracja: 11 cze 2017, 14:48

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Kermit » 25 lip 2019, 17:33

anturo pisze:
25 lip 2019, 17:31


Hehe. Dawać i prosić, żeby ktoś to wziął, to jest moim zdaniem za dużo, jeszcze się tłumacz, jprdl. hehe
Prawda że to forum jest specyficzne? Nigdzie takiego nie znajdziesz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

unruhe
Gaduła
Gaduła
Posty: 274
Rejestracja: 12 lip 2017, 16:47
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: unruhe » 25 lip 2019, 17:37

anturo pisze:
25 lip 2019, 17:31
unruhe pisze:
25 lip 2019, 17:17
Odnosnie leechanga i jego ''mitycznej'' stronki na FB.

Strona istniała, bo sam na własne oczy ja widziałem.Istniała bodaj od stycznia.Ja na nia trafiłem dopiero pod koniec czerwca.Były na niej prezentowane setupy, były statementy...

Szkoda tylko , że leechang ja skasował, bo chciałem przestudiowac dokładnie jego zagrania.
To tyle ode mnie :)
PS
Leechang, zamiast konta PAMM, nie myslałes o sprzedaży sygnałów przez mql5 ?
Hehe. Dawać i prosić, żeby ktoś to wziął, to jest moim zdaniem za dużo, jeszcze się tłumacz, jprdl. hehe
A tak w zasadzie to o co ci chodzi z tym ''dawaniem i proszeniem''?
Możesz sie trochę jasniej wyrazic ?

Napisałem tylko, że strona istniała i były na niej prezentowane zagrania.
Napisałem to gdyż niektórzy nie wierza w iż taka strona była.
Więc z czym masz problem arturku ?
Ostatnio zmieniony 25 lip 2019, 17:42 przez unruhe, łącznie zmieniany 2 razy.

Online
Awatar użytkownika
l||l||l||
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 24
Rejestracja: 14 lip 2019, 21:38

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: l||l||l|| » 25 lip 2019, 17:39

leechang co to za trade trafiłeś że tak konto spuchło? Piramidowałeś dokładając do zyskownej żeby wycisnąć max z trejdu?
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
leechang
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 693
Rejestracja: 24 mar 2016, 12:50

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: leechang » 25 lip 2019, 17:42

l||l||l|| pisze:
25 lip 2019, 17:39
leechang co to za trade trafiłeś że tak konto spuchło? Piramidowałeś dokładając do zyskownej żeby wycisnąć max z trejdu?
To dax co się z luką otworzył.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
To tylko gra Kotku, to tylko gra...


Analiza rynków

XAB
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 7115
Rejestracja: 23 wrz 2017, 20:53

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: XAB » 25 lip 2019, 17:43

no to jak co drygi dzien gonimy zajaczka
i ble ble ble nie w temacie
ruch na pozycjach byl kto zarobil to gratki a reszta musi straty rozladowac
mmykam do wieczora bo znowu bez sensu pisanina sie zaczyna
ale panowie nie pozagryzajcie sie tylko z tej radosci
ze wy tez macie sile czytac takie staty jak lechanga
co wam to da
kiedys wam wrzuce z demo rachunek jak sie z 5 baniek robi na dzis 179 miliardow a nawet rok nie minal i ta osoba nie bawi sie tym od czerwca juz a tylko ja upykalem jego stylem ze 4ml z nudow
dopiero bedziecie miec zajecie :D :D :D :D :D :D :D
i gra tylko na edku leci a to nawet dla mnie sztuka
Ostatnio zmieniony 25 lip 2019, 17:49 przez XAB, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Online
Awatar użytkownika
anturo
Gaduła
Gaduła
Posty: 150
Rejestracja: 11 maja 2013, 00:17

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: anturo » 25 lip 2019, 17:46

unruhe pisze:
25 lip 2019, 17:37
anturo pisze:
25 lip 2019, 17:31
unruhe pisze:
25 lip 2019, 17:17
Odnosnie leechanga i jego ''mitycznej'' stronki na FB.

Strona istniała, bo sam na własne oczy ja widziałem.Istniała bodaj od stycznia.Ja na nia trafiłem dopiero pod koniec czerwca.Były na niej prezentowane setupy, były statementy...

Szkoda tylko , że leechang ja skasował, bo chciałem przestudiowac dokładnie jego zagrania.
To tyle ode mnie :)
PS
Leechang, zamiast konta PAMM, nie myslałes o sprzedaży sygnałów przez mql5 ?
Hehe. Dawać i prosić, żeby ktoś to wziął, to jest moim zdaniem za dużo, jeszcze się tłumacz, jprdl. hehe
A tak w zasadzie to o co ci chodzi ?
Możesz sie trochę jasniej wyrazic ?

Napisałem tylko, że strona istniała i były na niej prezentowane zagrania.
napisałem to gdyż niektórzy nie wierza w iż taka strona była.
Więc z czym masz problem arturku ?
Może faktycznie nie wyraziłem się jasno:
O to, że wczoraj/dzisiaj kilka osób dopierd.... się do kolesia, który z tego co pamiętam zawsze jak wrzucał trejdy, czy tam wizje na trejdy, to zawsze przed faktem, jest tu kilka lat, do tego napisałeś, że była rzeczywiście jakaś strona na fb, gdzie to miało miejsce. Więc podsumowałem, wchodzi gościu, daje coś za darmo, niemal prosi się żeby inni to wzięli i jeszcze ma się tłumaczyć. ;) tylko tyle.


Prawda że to forum jest specyficzne? Nigdzie takiego nie znajdziesz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Forum jest spoko, nie ogarniam tylko dlaczego niektórzy tyle marudzą ;)

Online
Awatar użytkownika
Kermit
Maniak
Maniak
Posty: 2819
Rejestracja: 11 cze 2017, 14:48

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Kermit » 25 lip 2019, 17:49

anturo pisze:
25 lip 2019, 17:46


Forum jest spoko, nie ogarniam tylko dlaczego niektórzy tyle marudzą ;)
można sie domyśleć :wink:
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

unruhe
Gaduła
Gaduła
Posty: 274
Rejestracja: 12 lip 2017, 16:47
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: unruhe » 25 lip 2019, 17:51

anturo pisze:
25 lip 2019, 17:46

Może faktycznie nie wyraziłem się jasno:
O to, że wczoraj/dzisiaj kilka osób dopierd.... się do kolesia, który z tego co pamiętam zawsze jak wrzucał trejdy, czy tam wizje na trejdy, to zawsze przed faktem, jest tu kilka lat, do tego napisałeś, że była rzeczywiście jakaś strona na fb, gdzie to miało miejsce. Więc podsumowałem, wchodzi gościu, daje coś za darmo, niemal prosi się żeby inni to wzięli i jeszcze ma się tłumaczyć. ;) tylko tyle.


Prawda że to forum jest specyficzne? Nigdzie takiego nie znajdziesz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Forum jest spoko, nie ogarniam tylko dlaczego niektórzy tyle marudzą ;)
Ok, spoko, teraz rozumiem co miałes na mysli.
Żle odczytałem Twój pierwszy post, sorki. :)

Online
Awatar użytkownika
Kermit
Maniak
Maniak
Posty: 2819
Rejestracja: 11 cze 2017, 14:48

Re: DayTrading: Czwartek 25.07.2019

Nieprzeczytany post autor: Kermit » 25 lip 2019, 17:59

ujek h4 - zgodnie z założeniami mały klin zrealizowany, po ewentualnej korekcie spodziewam się dojścia ceny do górnej bandy większego klin
https://www.tradingview.com/x/5CZS9CBx/
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Zablokowany