DayTrading: Czwartek 13.06.2019

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.
krab29
Maniak
Maniak
Posty: 2349
Rejestracja: 22 cze 2011, 19:56

Re: DayTrading: Czwartek 13.06.2019

Nieprzeczytany post autor: krab29 »

Tomasz ja mam chłopca - Jasia.
"Niestety musisz poświecic czas swój i odłozyc sprawy wazne dla nas bo rodzine" - nigdy w życiu. Wiem co ważne w życiu, a gdzie jestem i będę tylko amatorem. I wiem, że o 20 jest FED, a ja oglądam Maszę. Wtedy wykres skacze, a ja bajki. Teraz jest Lego, a raczej jego koniec. Jak był młodszy to oglądaliśmy My little pony. Teraz to oczywiście bzdura i on nie obejrzy w życiu. A i przegapiłem skok na ropie. Uciekam bo zaraz będą ninja a potem tomisław i dżerysław. I zawsze sam będę dzieckiem - lubię Smurfy i Gumisie.
A na koniec tak do wszystkich - spójrzcie dzisiaj w niebo, prawie pełnia. U mnie chmury i szykuje się burza - piękne niebo. Czasem jadę autobusem/tramwajem i widzę ludzi "podłączonych" wpatrzonych w swoje smartfony. Nawet nie widzą jaki piękny jest ten świat za szybą. Nie mam smartfona, mam zwykły telefon.
Tomasz idź dzisiaj do żony/męża, dziecka, wnuka i powiedz "kocham cię". Zyskasz więcej niż milion pipsów. Nigdy nie odkładaj ważnych spraw na potem, bo nie będzie kiedy tego poczuć. FX nic nie znaczy, życie jest obok.
No i ropa mi spierniczyła. Trudno.
Podejmowanie decyzji inwestycyjnych na podstawie mojej subiektywnej oceny rynku , odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora.
Osoby, którym nie podoba się moja metoda tradingowa informuję, że wiem jak się korzysta z funkcji zasil rachunek!

JohnyEnglisz
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 559
Rejestracja: 31 sty 2018, 14:27

Re: DayTrading: Czwartek 13.06.2019

Nieprzeczytany post autor: JohnyEnglisz »

belon pisze:
13 cze 2019, 21:06
JohnyEnglisz pisze:
13 cze 2019, 18:59


Tak pytam tylko bo niektorzy to jeszcze chcieliby wejscie z timeingiem i screen do tego :mrgreen: ja tam w L jestem :564: