Cześć,Pati pisze:Witam wszystkich, jestem początkująca. Od czego najlepiej zacząć.
Jakie książki polecacie.
Pozdrawiam.
Na początku im więcej, tym lepiej

Odnośnie książek:
https://forexclub.pl/jakie-ksiazki-warto-przeczytac/
Cześć,Pati pisze:Witam wszystkich, jestem początkująca. Od czego najlepiej zacząć.
Jakie książki polecacie.
Pozdrawiam.
A ja odradzam czytania wszelakich książek, ponieważ jest to ślepa ulica.raposo pisze:Cześć,Pati pisze:Witam wszystkich, jestem początkująca. Od czego najlepiej zacząć.
Jakie książki polecacie.
Pozdrawiam.
Na początku im więcej, tym lepiej. Możesz przejrzeć nawet ten 600-stronicowy temat, który z pewnością wyjaśni wiele wątpliwości
Odnośnie książek:
Zbyt duże uogólnienie. Przy takim podejściu jedyną słuszną radą jest: MYŚLEĆ.fx-technik pisze: A ja odradzam czytania wszelakich książek, ponieważ jest to ślepa ulica.
W tych wszystkich książkach są jedynie półprawdy i niczym nieudowodnione tezy,
których się nie da naukowo udowodnić.
Jedyny sposób na zarabianie to oddawać mniej niż się zarabia.
Trzeba poznać mechanizmy rządzące popytem i podażą, i znaleźć taki sposób, dzięki któremu
trader sam będzie umiał zarobić więcej i stracić mniej.
O tym, to zdecydowanie tak!raposo pisze:Zbyt duże uogólnienie. Przy takim podejściu jedyną słuszną radą jest: MYŚLEĆ.fx-technik pisze: A ja odradzam czytania wszelakich książek, ponieważ jest to ślepa ulica.
W tych wszystkich książkach są jedynie półprawdy i niczym nieudowodnione tezy,
których się nie da naukowo udowodnić.
Jedyny sposób na zarabianie to oddawać mniej niż się zarabia.
Trzeba poznać mechanizmy rządzące popytem i podażą, i znaleźć taki sposób, dzięki któremu
trader sam będzie umiał zarobić więcej i stracić mniej.
Jak ślepo powielasz to, co ktoś napisał, to zarówno książka Ci nic nie da, jak i rady forumowiczów.