DayTrading: Poniedziałek 12.11.2018

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.

Prognoza EURUSD na dzisiaj

Czas głosowania minął 13 lis 2018, 00:00

Wzrost
4
67%
Bez zmian
1
17%
Spadek
1
17%

Liczba głosów: 6

Awatar użytkownika
jasiu86
Gaduła
Gaduła

Re: DayTrading: Poniedziałek 12.11.2018

Nieprzeczytany post autor: jasiu86 »

Cblondyn pisze:
jasiu86 pisze:chłopy, jestem pełen podziwu, że Wam się chce tyle energii tracić na te 'słowne' utarczki ;)
czy nie lepiej spożytkować go na wrzucenie jakiejś fajnej analizy ,
To ci wyjasnie. Jesli ktoś twierdzi, że na cene nie ma wpływ czynnik fundamentalny (ekonomiczny) to wyjasniam, że tak nie jest. I pisze o tym kaźda dobra książka o foreksie. Ale jesli ktos tego nie wie....? No cóż :)

może i masz rację, nie wiem nie znam się na tyle ... wiem tylko jedno, IMO przeczytane książki nie są wyznacznikiem udanego trejdowania ... sam w swojej historii przeczytałem kiedyś dosłownie jedną książkę traktującą o tej tematyce (poziomy dinapoliego), która w praktyce nic mi nie pomogła ... ;) wiem, że powtórzę wielu innych i nic nowego nie napiszę, ale IMO tylko i wyłącznie setki godzin spędzonych przed wykresem są drogą do sukcesu :)

nie odbieraj tego źle, nie krytykuję tu nikogo, szanuję zdanie każdego, tylko po prostu byłem zdziwiony, że w ogóle chce się Wam sprzeczać na poziomie tego forum ;)

XAB
Fanatyk
Fanatyk

Nieprzeczytany post autor: XAB »

usd/pl
dt to pykamy w obie strony
polowke na S mam jeszcze
https://iv.pl/images/84022222963639141377.png
by jasnosc byla
https://iv.pl/images/55296464278709224870.png
Ostatnio zmieniony 12 lis 2018, 12:15 przez XAB, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystkie zamieszczane przeze mnie analizy są moim subiektywnym spojrzeniem na rynek i nie stanowią rekomendacji. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych odbywa się na własną odpowiedzialność inwestora

Awatar użytkownika
fx-technik
Fanatyk
Fanatyk

Nieprzeczytany post autor: fx-technik »

jasiu86 pisze: