Najwyraźniej nazwa markets.com kojarzy się już źle i trzeba (kolejny raz) zmienić markę .....Mamy przyjemność poinformować, że, Nuntius Brokerages and Investments Services S.A., w ramach ciągłych starań zapewnienia naszym klientom w pełni zintegrowanych rozwiązań, zgodnych z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, uruchamia nową stronę internetową http://www.keystock.com od poniedziałku 23listopada, 2015 roku. W tym zakresie informujemy, że od tej daty, zakończymy działania na stronie markets.com
Markets.com (Stare GFC Markets)
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
Ale przy okazji design strony dużo ładniejszy... 
Strzelam, że przy okazji chcą bardziej identyfikować się z handlem akcjami (a raczej CFD na akcje) więc kampania 'debiutowa' będzie trwać dalej...

Strzelam, że przy okazji chcą bardziej identyfikować się z handlem akcjami (a raczej CFD na akcje) więc kampania 'debiutowa' będzie trwać dalej...
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
moje konto w markets.com nie działa
komunikat w MT4: "Rachunek Wyłączony".
rozumiem, że mam sciągnać MT4 z tej nowej strony - keystock.com
i logować się starymi danymi? DO konca nie bylem pewien, myslalem, że to SCAM jakiś.
na stronie markets.com zero informacji. Co prawda na maila dostałem, ale j.w.
MASAKRA
komunikat jaki dostałem na maila:
"
Mamy przyjemność poinformować, że, Nuntius Brokerages and Investments Services S.A., w ramach ciągłych starań zapewnienia naszym klientom w pełni zintegrowanych rozwiązań, zgodnych z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, uruchamia nową stronę internetową http://www.keystock.com od poniedziałku 23listopada, 2015 roku. W tym zakresie informujemy, że od tej daty, zakończymy działania na stronie markets.com i w związku z tym Pana/Pani aktualne konto z markets.com zostanie przeniesione do Keystock.com.
CO TO OZNACZA?
W zakresie codziennych operacji, nic się nie zmieni oraz Pana/Pani fundusze pozostaną niezmiennie zabezpieczone, podlegając tym samym środkom bezpieczeństwa i tym samym normom regulacyjnym. Keystock, który jest obsługiwany przez Nuntius Brokerages i Investments Services S.A, zachowa rachunki klientów, które zostaną oddzielone od funduszów spółki, przestrzegając przy tym wszelkich standardów wynikających z regulacji prawnych, zgodnych z zaleceniami Greckiej Komisji Rynku Kapitałowego ( HCMC ).
Dla użytkowników MT4:
Informujemy, iż dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić płynne przejście, tak aby nie miało ono wpływu na usługi, które Państwo otrzymują. Będzie Pan/Pani mógł się zalogować do swojego konta, używając tych samych danych, gdzie będzie Pan/Pani mógł zobaczyć wszystkie otwarte pozycje. W tym celu proszę kliknąć w link poniżej, aby pobrać nową aplikację Keystock MT4:
http://www.keystock.com/meta-trader-4
"
po ściągnięciu i wpisaniu danych login/hasło z konta markets.com mam tylko komunikat "zły rachunek".
ja pierd*****...... ciekawe czy w poniedziałek ruszy.
-- 22 lis 2015, 20:26 --
update: na stronie keystock udało mi się zalogować i wejść na mt4 web i tam widzę swoje pozycje
natomiast po ściągnięciu ich mt4 i podaniu loginu i hasła tak jak było w markets.com - cały czas "zły rachunek".

komunikat w MT4: "Rachunek Wyłączony".
rozumiem, że mam sciągnać MT4 z tej nowej strony - keystock.com
i logować się starymi danymi? DO konca nie bylem pewien, myslalem, że to SCAM jakiś.
na stronie markets.com zero informacji. Co prawda na maila dostałem, ale j.w.
MASAKRA

komunikat jaki dostałem na maila:
"
Mamy przyjemność poinformować, że, Nuntius Brokerages and Investments Services S.A., w ramach ciągłych starań zapewnienia naszym klientom w pełni zintegrowanych rozwiązań, zgodnych z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, uruchamia nową stronę internetową http://www.keystock.com od poniedziałku 23listopada, 2015 roku. W tym zakresie informujemy, że od tej daty, zakończymy działania na stronie markets.com i w związku z tym Pana/Pani aktualne konto z markets.com zostanie przeniesione do Keystock.com.
CO TO OZNACZA?
W zakresie codziennych operacji, nic się nie zmieni oraz Pana/Pani fundusze pozostaną niezmiennie zabezpieczone, podlegając tym samym środkom bezpieczeństwa i tym samym normom regulacyjnym. Keystock, który jest obsługiwany przez Nuntius Brokerages i Investments Services S.A, zachowa rachunki klientów, które zostaną oddzielone od funduszów spółki, przestrzegając przy tym wszelkich standardów wynikających z regulacji prawnych, zgodnych z zaleceniami Greckiej Komisji Rynku Kapitałowego ( HCMC ).
Dla użytkowników MT4:
Informujemy, iż dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić płynne przejście, tak aby nie miało ono wpływu na usługi, które Państwo otrzymują. Będzie Pan/Pani mógł się zalogować do swojego konta, używając tych samych danych, gdzie będzie Pan/Pani mógł zobaczyć wszystkie otwarte pozycje. W tym celu proszę kliknąć w link poniżej, aby pobrać nową aplikację Keystock MT4:
http://www.keystock.com/meta-trader-4
"
po ściągnięciu i wpisaniu danych login/hasło z konta markets.com mam tylko komunikat "zły rachunek".
ja pierd*****...... ciekawe czy w poniedziałek ruszy.
-- 22 lis 2015, 20:26 --
update: na stronie keystock udało mi się zalogować i wejść na mt4 web i tam widzę swoje pozycje
natomiast po ściągnięciu ich mt4 i podaniu loginu i hasła tak jak było w markets.com - cały czas "zły rachunek".

FB: highendforex - Tańczący z Wykresami
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
spróbuj przeinstalować MT4 albo ściągnij i zainstaluj na nowo. Powinno pojawić się więcej serwerów i powinieneś się zalogować 

- WsparcieKlienta
- Bywalec
- Posty: 12
- Rejestracja: 11 mar 2013, 17:12
Pytanie o prawa klientów markets.com należącego do Playtech
Czy prawdą jest,
1.
że polscy klienci markets.com należącego do firmy Playtech (od maja 2015 r.)
nie posiadającej licencji do prowadzenia działalności inwestycyjnej na rynku regulowanym (brak też wpisu KNF),
są przenoszeni od 20 listopada 2015 r. przymusowo do platformy KeyStock.com
w trybie natychmiastowym, zaś decyzję musieli podjąć tego samego dnia ?
2.
oraz czy prawdą jest, że Keystock.com należy do firmy inwestycyjnej nie posiadającej notyfikacji do działalności inwestycyjnej na terenie Polski (brak wpisu na listę notyfikacji KNF), działającej pod nazwą Nuntius Brokerage & Investment Services S.A a nadzorowanej przez Grecki Nadzór Finansowy (Hellenic Capital Market Commission (HCMC) licencja 7/481/30.7.2008), a więc klienci przenoszeni są do poza obszar objęty nadzorem i notyfikacją KNF ?
3.
oraz czy prawdą jest, że klienci posiadający dotychczas w markets.com rachunki złotówkowe,
przy próbie wypłaty pieniędzy z należącego do Playtech markets.com są odsyłani do Keystock, oraz zmuszani do ponoszenia kosztów wymiany walutowej z dolara amerykańskiego, który jest domyślną walutą tej platformy Keystock.com (brak rachunków złotowych),
w wyniku czego stracić maja ok. 4 % kapitału na wymianie, pomimo iż ich pierwotna umowa nigdy nie uległa zmianie ?
4.
oraz czy prawdą jest, że dane wrażliwe klientów (dane osobowe, dane logowania, dane dotychczasowych operacji finansowych, nawyków finansowych, źródeł wpłat itp.) znalazły się na Keystock.com (a więc w innej firmie) na skutek ich przekazania do innej firmy, przez należący do Playtech markets.com, na co klienci nigdy nie wyrażali uprzedzającej zgody, ani też nie byli o nią pytani, zaś jedynie zostali poinformowani w dniu 20 listopada 2015 r. o takim skutku, co stanowić mogło, naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych, a co za tym idzie prywatności klientów ?
5.
ponadto czy prawdą jest, że klienci markets.com,
którzy zarejestrowali się w Keystock.com na skutek przymusu,
oraz na skutek błędu oświadczenia woli wywołanego niedoinformowaniem o kosztach tego kroku,
oraz na skutek braku wiedzy o różnicach prawnych,
mają możliwość zgodnie z prawem konsumenckim odstąpienia w okresie 14 dni od pierwszego zalogowania w Keystock.com (potwierdzenia warunków)
przez co przeniesienie do Keystock.com będzie cofnięte
i zastosowanie będzie miała dotychczasowa umowa dostępna na markets.com należącym do Playtech,
a co za tym idzie, będą mogli wypłacić pieniądze uprzednio wpłacone - bez jakichkolwiek potrąceń,
w związku z niedotrzymaniem przez markets.com należące do Playtech wobec nich
warunków poprzedniej umowy i zmuszeniem ich do
- przejścia pod inny nadzór,
- poza jurysdykcję KNF jak też
- do poniesienia kosztu wymiany walutowej w przypadku wypłaty
zaś w przypadku odmowy i zamiary wypłaty - do zamykania pozycji, których zamykać nie zamierzali, a co za tym idzie do przerwania wszystkich transakcji w momencie na który nie mieli wpływu, bowiem to nie oni wypowiedzieli jednostronnie umowę świadczenia usług zakładów na platformie,
- co w konsekwencji powinno skutkować zwrotem dokonanej wpłaty, a nie bieżącego equity, w związku z jednostronnym przerwaniem gry w jej trakcie przez należący do Playtech markets.com ?
Jerzy
Wsparcie reklamacji
ps. nie o wszystkim można mówić publicznie ze względu na zakazy sądowe
1.
że polscy klienci markets.com należącego do firmy Playtech (od maja 2015 r.)
nie posiadającej licencji do prowadzenia działalności inwestycyjnej na rynku regulowanym (brak też wpisu KNF),
są przenoszeni od 20 listopada 2015 r. przymusowo do platformy KeyStock.com
w trybie natychmiastowym, zaś decyzję musieli podjąć tego samego dnia ?
2.
oraz czy prawdą jest, że Keystock.com należy do firmy inwestycyjnej nie posiadającej notyfikacji do działalności inwestycyjnej na terenie Polski (brak wpisu na listę notyfikacji KNF), działającej pod nazwą Nuntius Brokerage & Investment Services S.A a nadzorowanej przez Grecki Nadzór Finansowy (Hellenic Capital Market Commission (HCMC) licencja 7/481/30.7.2008), a więc klienci przenoszeni są do poza obszar objęty nadzorem i notyfikacją KNF ?
3.
oraz czy prawdą jest, że klienci posiadający dotychczas w markets.com rachunki złotówkowe,
przy próbie wypłaty pieniędzy z należącego do Playtech markets.com są odsyłani do Keystock, oraz zmuszani do ponoszenia kosztów wymiany walutowej z dolara amerykańskiego, który jest domyślną walutą tej platformy Keystock.com (brak rachunków złotowych),
w wyniku czego stracić maja ok. 4 % kapitału na wymianie, pomimo iż ich pierwotna umowa nigdy nie uległa zmianie ?
4.
oraz czy prawdą jest, że dane wrażliwe klientów (dane osobowe, dane logowania, dane dotychczasowych operacji finansowych, nawyków finansowych, źródeł wpłat itp.) znalazły się na Keystock.com (a więc w innej firmie) na skutek ich przekazania do innej firmy, przez należący do Playtech markets.com, na co klienci nigdy nie wyrażali uprzedzającej zgody, ani też nie byli o nią pytani, zaś jedynie zostali poinformowani w dniu 20 listopada 2015 r. o takim skutku, co stanowić mogło, naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych, a co za tym idzie prywatności klientów ?
5.
ponadto czy prawdą jest, że klienci markets.com,
którzy zarejestrowali się w Keystock.com na skutek przymusu,
oraz na skutek błędu oświadczenia woli wywołanego niedoinformowaniem o kosztach tego kroku,
oraz na skutek braku wiedzy o różnicach prawnych,
mają możliwość zgodnie z prawem konsumenckim odstąpienia w okresie 14 dni od pierwszego zalogowania w Keystock.com (potwierdzenia warunków)
przez co przeniesienie do Keystock.com będzie cofnięte
i zastosowanie będzie miała dotychczasowa umowa dostępna na markets.com należącym do Playtech,
a co za tym idzie, będą mogli wypłacić pieniądze uprzednio wpłacone - bez jakichkolwiek potrąceń,
w związku z niedotrzymaniem przez markets.com należące do Playtech wobec nich
warunków poprzedniej umowy i zmuszeniem ich do
- przejścia pod inny nadzór,
- poza jurysdykcję KNF jak też
- do poniesienia kosztu wymiany walutowej w przypadku wypłaty
zaś w przypadku odmowy i zamiary wypłaty - do zamykania pozycji, których zamykać nie zamierzali, a co za tym idzie do przerwania wszystkich transakcji w momencie na który nie mieli wpływu, bowiem to nie oni wypowiedzieli jednostronnie umowę świadczenia usług zakładów na platformie,
- co w konsekwencji powinno skutkować zwrotem dokonanej wpłaty, a nie bieżącego equity, w związku z jednostronnym przerwaniem gry w jej trakcie przez należący do Playtech markets.com ?
Jerzy
Wsparcie reklamacji
ps. nie o wszystkim można mówić publicznie ze względu na zakazy sądowe
Doradca reklamacyjny do spraw ForexFiction
kontakt.w.sprawie na maila lub priv.
kontakt.w.sprawie na maila lub priv.
-
- Stały bywalec
- Posty: 57
- Rejestracja: 09 cze 2015, 21:09
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
a jakie to ma znaczenie
kolejny oszukańczy boroker i tyle,
markets.com juz nie jendego kowalskiego na gruba kasiore przkrecil sowimi waleczkami...
kolejny oszukańczy boroker i tyle,
markets.com juz nie jendego kowalskiego na gruba kasiore przkrecil sowimi waleczkami...
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
http://www.londonstockexchange.com/exch ... 43059.html
Wyniki finansowe Markets.com, a raczej firmy należącej do nich pokazują spadek zysku w pierwszej połowie 2016 r. o 37%.
Wyniki finansowe Markets.com, a raczej firmy należącej do nich pokazują spadek zysku w pierwszej połowie 2016 r. o 37%.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Administrator
- Admin
- Posty: 253
- Rejestracja: 02 cze 2008, 21:36
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
Dodano ankietę z ocenami użytkowników dotyczących tego brokera.
Re: Markets.com (Stare GFC Markets)
Uwaga na tę firmę!!!!
Dzięki podpowiedziom "opiekuna" straciłem bardzo dużo pieniędzy!
Początkowo kontaktują się kilka razy dziennie, namawiają na "bezpieczne" inwestycje. Po jakimś czasie gdy środki zostają zainwestowane następuje "nieoczekiwany" krach i inwestycje spadają na łeb na szyję. Kontakt z rzeczonym opiekunem się urywa. Człowiek nie odbiera telefonów, nie odpisuje na smsy/maile. W firmie mówią, że taka osoba tam nie pracuje!!!
Oszuści i naciągacze!!!
Jest wszczęte postępowanie grupowe przeciwko tej firmie. Zainteresowane osoby proszę o kontakt na adres temokm@wp.pl
Odradzam wszystkim jakikolwiek kontakt z tą firmą!!!!
Dzięki podpowiedziom "opiekuna" straciłem bardzo dużo pieniędzy!
Początkowo kontaktują się kilka razy dziennie, namawiają na "bezpieczne" inwestycje. Po jakimś czasie gdy środki zostają zainwestowane następuje "nieoczekiwany" krach i inwestycje spadają na łeb na szyję. Kontakt z rzeczonym opiekunem się urywa. Człowiek nie odbiera telefonów, nie odpisuje na smsy/maile. W firmie mówią, że taka osoba tam nie pracuje!!!
Oszuści i naciągacze!!!
Jest wszczęte postępowanie grupowe przeciwko tej firmie. Zainteresowane osoby proszę o kontakt na adres temokm@wp.pl
Odradzam wszystkim jakikolwiek kontakt z tą firmą!!!!