-- Dodano: 01 wrz 2016, 10:44 --
robia amerykanom spadek do dalszych wzrostów na kablu i rzeźniku
to nie ja... nie znam się na igrzyskach... biegam trochę, pół amatorsko, ale kwalifikacji olimpijskich nie mam ...warmia pisze:@pedro
Na igrzyskach towarowych w pewnym momencie 8 pozycja - to Ty?
No i zeby na temat - daxowa ryba doprowadzona do nurtu - teraz odjedzie trochę na zaciągnietym hamulcu.
warmia pisze:@pedro
Na igrzyskach towarowych w pewnym momencie 8 pozycja - to Ty?
No i zeby na temat - daxowa ryba doprowadzona do nurtu - teraz odjedzie trochę na zaciągnietym hamulcu.
Oczywiscie, ze moglbym Ci podac parametry tych linni ale tego nie zrobie. Musisz do tego dojsc sam. Zacznij od:Świeżak44 pisze:Trzeba przypilnować , ale wskaźniki wskazuja na spadek w krótkiej perspektywie..
-- Dodano: 01 wrz 2016, 08:36 --
Jak nie wybiją tej bandy teraz to zjadą może nawet do 10470 gdzieś. Czyli dwa scenariusze na dziś.
1. Nie dają rady na stałe przekroczyć ponad 10630 więc spadną do ~10500
2. Wybijaja w górę jak rakieta do 10650 i potem może na nowe szczyty. (mniej prawdopodobne)
Jak w życiu, co sprytniejsze ryby obskubią unikajac haka.pedro pisze:[
na tej przynęcie dzisiaj 40 wziąłem
A do której podstawówki Dawid chodziłeś? Numer po staremu/ Może razem chodziliśmy he he[/quote]Zolo pisze:pamietam jak kiedys chodzilem do szkoly i Pani malowala nam na tablicy recznie wykres rzeznika az sie lezka w oku kreci malowalismy wsparcia opory trojkaty eh to byly czasymielismy taka duza linijke i przykladalismy we dwoch do tablicy aby namalowac linie trendu
kartkowki byly z formacji swiecowych zamiast sie bawic na trzepaku po szkole musielismy kuc te formacje na blache tak to bylo
te czasy juz nigdy nie wroca pozostana tylko wspomnienia
to prawda nawet nie wiedziałem ze tu jest tak,pedro pisze:dax m15, długa pod DT
http://invst.ly/2cg-5
jak cicho tu dziś... ano tak, 1szy września ; )
-- Dodano: 01 wrz 2016, 14:15 --