Świerzak scalpuje demówkę

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
psk89
Stały bywalec
Stały bywalec

Świerzak scalpuje demówkę

Nieprzeczytany post autor: psk89 »

Witam,

Próbuję ostatnio scalpować na koncie demo z wykorzystaniem następujących wskaźników:

-MA 8, MA 34, MA 100
-Pattern Recognition Master v3
-WAscalping
-SuperScalper
-FreeScalping indicator
-FastStochastic

Pierwsze co oczekuję przecięcia MA 8 z MA 34. Potwierdzania do wejścia staram się szukać w FreeScalping indicator, WAscalping i SuperScalper. Jestem początkującym na FX więc zdaję sobie z tego sprawę iż popełniam zapewne sporo błędów, które chciałbym poprawić. Nie wiem dokładnie na jaki profit powinienem się nastawić(tp) i sl. Staram się zamykać gdy na tych wskaźnikach pojawiają się sygnały mówiące o zmianie kierunku. Również patrzę na formację świec.
W załączonym obrazku zaznaczyłem prostokąt gdzie staram się sprzedawać gdy cena jest pod MA. Bardzo proszę Was o jakiekolwiek wskazówki nad czym powinienem popracować i ogólnie co sądzicie o tym co obecnie gram.

Pzdr
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
traderany
Stały bywalec
Stały bywalec

Re: Świerzak scalpuje demówkę

Nieprzeczytany post autor: traderany »

psk89 pisze:Witam,

Próbuję ostatnio scalpować na koncie demo z wykorzystaniem następujących wskaźników:

-MA 8, MA 34, MA 100
-Pattern Recognition Master v3
-WAscalping
-SuperScalper
-FreeScalping indicator
-FastStochastic

Pierwsze co oczekuję przecięcia MA 8 z MA 34. Potwierdzania do wejścia staram się szukać w FreeScalping indicator, WAscalping i SuperScalper. Jestem początkującym na FX więc zdaję sobie z tego sprawę iż popełniam zapewne sporo błędów, które chciałbym poprawić. Nie wiem dokładnie na jaki profit powinienem się nastawić(tp) i sl. Staram się zamykać gdy na tych wskaźnikach pojawiają się sygnały mówiące o zmianie kierunku. Również patrzę na formację świec.