Jakiego brokera polecacie?

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
snazo07
Uczestnik
Uczestnik

Jakiego brokera polecacie?

Nieprzeczytany post autor: snazo07 »

Witam, jestem początkujący i szukam dobrego i uczciwego brokera.
Obecnie korzystam z +500 gdzie dostałem 20 funtów na start i w 24h zrobiłem z tego 544 funty.
Chciałem pieniądze wypłacić ale niestety pojawiają się pewne problemy, od 1,5 tygodnia ciągle coś jest nie tak z wypłatą, anulują bo podałem niby zły kod swift, poźniej że niby zły nr. konta bankowego. Teraz zrobiłem screenshooty i film, zobaczymy czy jeśli znowu mi anulują wypłatę ja będą się tłumaczyć jak im to prześlę.

Szukam brokera podobnego do tego. dobra dzwignia, nie inwestuję dużo więc można szybko na niej zarobić, lub też stracić.
Fajnie jak by posiadał dobrą aplikację na tel. taką właśnie jak +500. najlepiej bez wpłaty minimalnej.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Re: Jakiego brokera polecacie?

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Witaj,

Lewar i tak będziesz miał 1:100 ale nie ma co się tym przejmować, bo na początku to i tak za dużo :).

Skoro masz mały depozyt i chcesz grać małym wolumenem to chyba XM będzie dobrym wyborem, tym bardziej, że oferują sporo promocji z bonusami. Teraz wisi ich reklama na górze forum, gdzie dają 100 PLN na start. Jak znalazł żeby się dalej pouczyć ;).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

marek2014
Uczestnik
Uczestnik

Re: Jakiego brokera polecacie?

Nieprzeczytany post autor: marek2014 »

Witam