Problem kopiarka fxblue.com

Wszystko co związane z zapleczem technicznym tradera, czyli m.in. komputery, smartfony, tablety, VPS'y itp.
Awatar użytkownika
Zeziu07
Gaduła
Gaduła

Problem kopiarka fxblue.com

Nieprzeczytany post autor: Zeziu07 »

Cześć,

Mam problem z kopiarką zleceń. Po wrzuceniu EA na wykresy stają się one niebieskie i nie widzę samego wykresu.

Jestem totalnie zielony w temacie kopiarek i EA więc proszę możliwie jak najprościej ;)

W załączniku zrzut ekranu.

Korzystam z tego: http://www.fxblue.com/appstore/2/mt4-pe ... ade-copier

Pozdro,

Żeziu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Re: Problem kopiarka fxblue.com

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Pokaż co wyrzuca w zakładce Dziennik na platformie od razu po uruchomieniu kopiarki (i niebieskich wykresów).
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

brg
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: brg »

Korzystam z tej kopiarki i jest bardzo dobra. Ustawione masz poprawnie - ekran ma być niebieski. Założeniem tego jest zapewne, aby nie otwierac pozycji na wykresie gdzie właczone jest EA. Otwórz sobie po prostu drugi wykres tej samej pary a o tym z dołączonym EA zapomnij.

irmentruda
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: irmentruda »

wytłumaczcie mi proszę co robi taka kopiarka zleceń?
Jeśli mam dwa konta i dwa różne uruchomione np. MT4 to jedna platforma wysyła kopie zleceń na niej zawieranej a druga odbiera? Czy istotna jest waluta depozytu w tym momencie? Rozumiem, że poziomy stop powinny być co najmniej zbliżone?
Co powinno być uruchomione na platformie biorącej kopie zleceń? To dla mnie nowość a przydałoby się coś takiego w celu dywersyfikacji depozytów między brokami.

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator