Poszukuję wskaźnika

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
pocharatek
Stały bywalec
Stały bywalec

Poszukuję wskaźnika

Nieprzeczytany post autor: pocharatek »

Witam/Cześć,

Poszukuje pewnego wskaźnika bądź trzeba by coś podobnego napisać - ale najpierw chciałem podpytać czy może coś takiego już istnieje.

Mianowicie:
Chciałbym otrzymać sygnał/alert od metatradera, że CENA zmieniła się o np. 0,84% w ciągu ustalonego wcześniej CZASU np. 23 minut - Czyli podsumowując: Alert gdy w ciągu 23 minut cena wzrośnie lub spadnie o 0,84%

Czy znacie coś takiego lub może ktoś podjąłby się napisania skrypciku. Wydaje się, że nie jest to jakoś mocno skomplikowane?!

Pozdrawiam MM

TxT
Gaduła
Gaduła

Re: Poszukuję wskaźnika

Nieprzeczytany post autor: TxT »

Jezeli dzialasz na innej platformie niz MT4 to mozesz cos takiego sobie ustawic bez kodowania. Niestety nie jestem programista wiec nie pomoge w napisaniu.

Awatar użytkownika
nnm82
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: nnm82 »

zapytaj - Andzej Pierz, to najlepszy tworca jakiego znam tutaj.

Kazik
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: Kazik »

TxT pisze:Jezeli dzialasz na innej platformie niz MT4 to mozesz cos takiego sobie ustawic bez kodowania. Niestety nie jestem programista wiec nie pomoge w napisaniu.
Autor napisał wyraźnie " sygnał/alert od metatradera"
Ponadto prosił o napisanie wskaźnika.
Jeżeli nie jesteś programistą i nie wiesz co to metatrader to po
co "otwierasz dziób".
Wujek dobra rada.

TxT
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: TxT »

Kazik pisze:
TxT pisze:Jezeli dzialasz na innej platformie niz MT4 to mozesz cos takiego sobie ustawic bez kodowania. Niestety nie jestem programista wiec nie pomoge w napisaniu.
co "otwierasz dziób".
Wujek dobra rada.
Jakos nie widze lawiny postow z konkretna pomoca dla autora...