DayTrading: Czwartek 05.02.2015

Dyskusje na temat aktualnej sesji: komentarze, analizy, opinie.

Prognoza EURUSD na dzisiaj

Czas głosowania minął 06 lut 2015, 00:00

Wzrost
51%
Bez zmian
11%
Spadek
37%

Liczba głosów: 35

Awatar użytkownika
highend
Fanatyk
Fanatyk

Re: DayTrading: Czwartek 05.02.2015

Nieprzeczytany post autor: highend »

to spoko, a ja sobie zamknąłem L na sp500 ;)- na 2062 na oporze.
masakra z wami jak mawia Karnak - apacze S ;D
:)

a edek wygląda mi na układ "V" na tygodniowym. A to oznacza podejście pod 1.22 i domknięcie luki też.
wbrew fundamentom itp ;)

-- Dodano: 05 lut 2015, 22:01 --

i bardzo cieszy mnie (jak zawsze), że złoto jednak chyba kierunek północ (choć pisałem dzis, że spada - mając nadzieję, że to tylko korekta) :)
FB: highendforex - Tańczący z Wykresami

Awatar użytkownika
pedro
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: pedro »

highend pisze:to spoko, a ja sobie zamknąłem L na sp500 ;)- na 2062 na oporze.

a edek wygląda mi na układ "V" na tygodniowym. A to oznacza podejście pod 1.22 i domknięcie luki też.
wbrew fundamentom itp ;)

i bardzo cieszy mnie (jak zawsze), że złoto jednak chyba kierunek północ (choć pisałem dzis, że spada - mając nadzieję, że to tylko korekta) :)
nom, to V aż razi po gałach, i wydaje się, że to zrobią : ) :564:

a co do sp, 2100? a może 2300? ? ... kajne signale fur S in majne opinjon ;)
Jutro też jest dzień.
Trend is Your Friend... a setup Twoja stara!

Witam wszystkich serdecznie. Prawda jest taka, że trzeba być nieźle ukierunkowanym debilem, żeby zarobić milion dolarów. - A. Ostrowski

Awatar użytkownika
Nowy123
Fanatyk
Fanatyk

Nieprzeczytany post autor: Nowy123 »

highend pisze:to spoko, a ja sobie zamknąłem L na sp500 ;)- na 2062 na oporze.

wbrew fundamentom itp ;)

zapytaj karnaka jak lapal L od 2000 c osi e znim stalo ostanio i przed ostatnio :) ja nie narzekam wczoraj zlapalem S i zarobilem aa dzis juz cytujesz tego lapacza a wczoraj jeszcze zadowolony bo S dalo zarobic

to czemu zamknales jak jestes przekonanaze bedzie wyzej nie rozumiem

Awatar użytkownika
pedro
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: pedro »

piękne objęcie nam się szykuje, ed D1. : )
Jutro też jest dzień.
Trend is Your Friend... a setup Twoja stara!

Witam wszystkich serdecznie. Prawda jest taka, że trzeba być nieźle ukierunkowanym debilem, żeby zarobić milion dolarów. - A. Ostrowski

TABAZA
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: TABAZA »

pedro pisze:piękne objęcie nam się szykuje, ed D1. : )
Jak sądzisz Pedro gold ,będzie parło do góry na D1 --- moim skromnym zdaniem tak to wygląda , przynajmniej narazie
Ostatnio zmieniony 05 lut 2015, 22:17 przez TABAZA, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pr7emo
Fanatyk
Fanatyk

Nieprzeczytany post autor: pr7emo »

jutro będzie lepszy dzień :d

Awatar użytkownika
kosandy
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: kosandy »

Kolejny bardzo udany dzień :)
Z nudów siadłem pół godzinki temu do rysunków i wyszło mi to coś poniżej. Skończyła się według mnie fala b i będzie teraz przez parę godzin konsola od szczytu b do granicy tej świecy z dużym wolumenem. Spodziewam się jutro bardzo dużej zmienności i trzepania tam i z powrotem po ew. zajętych pozycjach i stop losach. Trudno się będzie załapać, no chyba że ktoś gra bez stop losów, ale ja tego nie polecam, zwłaszcza jutro!! :) Fala c myślę będzie bardzo szybka, albo do 0,618, albo zrobi podwójne dno z ostatnim dołkiem. Świeca dzienna pewnie zamknie się w połowie i tak nas zostawią na weekend. Dlatego jutro na edka nie gram!! :)
Chyba będę działał jutro tylko na złocie. Przypuszczam, że ruszy (pewnie nawet w nocy) zdecydowanie na południe.
Zobaczymy.... :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Drogę wytycza się idąc..." - Paulo Coelho

Awatar użytkownika
pr7emo
Fanatyk
Fanatyk

Nieprzeczytany post autor: pr7emo »

The sound friendly, hard in the matter: Finance Minister Schaeuble and his new Greek counterpart Varoufakis achieved at the first meeting no agreement. They push each other to blame for the crisis
http://www.spiegel.de/wirtschaft/sozial ... ote]Berlin - There are quite well kindnesses this Thursday. The Finance Minister said that his new counterpart know the flaws in the euro much better, "because he, unlike me, an experienced economist". Giannis Varoufakis affirms that he pursued the work of Wolfgang Schäuble "since the eighties with great interest."

At the end of the first joint appearance but remains a sobering conclusion that Schäuble pulls in English: "We agree to disagree" - We all agree that we disagree. Varoufakis even tops it: Not even you would receive from his point of view this agreement.
Surprisingly, this is not. Immediately after they won the general election two weeks ago, Varoufakis' SYRIZA party has little diplomatic provided much of the previous agreements with international donors questioned. At the same time, the party calls for an end to the recent austerity measures, is an especially the federal government.

Of these, Schäuble wants nothing to do still . The causes of the Greek crisis alone subject in the country itself, nowhere else in Europe, "and certainly not in Germany." Than that required by Varoufakis haircut you have not even spoken since he already could not help the country at short notice.

Varoufakis served his reputation as a political rebel in Berlin not, he has adapted to the lack of ties to practice his much-discussed outfit. However, in perfect English, he repeated his criticism of the austerity program that meet the wrong part of society. "It attacks the lower part, not the top." His government needed an extension of the grants to the end of May - inter alia, to fight corruption.

Between the two is more than the language comes

Could one in a few months actually be of some? After a bit of consensus there. Schäuble says that it is "to support and understand" if SYRIZA rich Greeks finally asks more to checkout. Still am also offered to send 500 German tax officials to Greece - so far there had been not accepted.

But between ministers is far more than on Thursday arises. The economist Varoufakis observed Schäuble and its crisis policy actually quite some time - only he came so far to completely different conclusions. So would a standard proposed by Finance Minister Schäuble European violate with veto national budgets, according to Varoufakis against the principle of democracy. "That doctor Schäuble this does not seem to understand, and not recognize most commentators this obtuseness, is an ugly mark on the state of the Union," Varoufakis wrote last fall in his blog .

Unlike Schäuble Varoufakis and other SYRIZA economists believe very well that Germany for the domestic crisis plays a role. The current EU policy leads almost inevitably to their view that smaller countries accumulating huge debts and eventually stand as Greece before the national bankruptcy.

Instead Schäuble, to tighten controls yet, Varoufakis therefore wants to change the tasks of the European institutions: the European Central Bank (ECB) is to take a large portion of the national debt, the ESM bailout fund to rescue banks instead of nation states. And Germany should use its enormous trade surpluses in order to stimulate the economy in the weaker parts of Europe - and to safeguard their own markets.

The SYRIZA policy serve "not only the interests of the average Greeks, but also the average European," Varoufakis insured in Berlin. But despite warm receptions Premier Alexis Tsipras receives in southern Europe so far little overt support for the required change of course . And just the ECB, so far the most reliable force in the euro crisis, Greece on Thursday threatened indirectly so, pull the plug .
"Part of the European family"

Probably because these dampers Varoufakis speaks during his visit to Berlin, not on a pan-European solution, but also about the near future of his country. That sounds at times surprisingly conciliatory. His government had "no direct right to implement their program, because we are part of the European family," says Varoufakis about. Schäuble in turn implies changes to the program are conceivable - just need it to only once an agreement.

In the end, although there is no agreement in the Matthias Erzberger-hall of the Ministry of Finance to nothing, but no further scandal. He believed in a "moral duty as Europeans to understand us," says Schäuble. It is one of the few moments in which Varoufakis nods in agreement.[/quote]
Ostatnio zmieniony 05 lut 2015, 22:24 przez pr7emo, łącznie zmieniany 1 raz.
https://t.me/pump_upp

Awatar użytkownika
Nowy123
Fanatyk
Fanatyk

Nieprzeczytany post autor: Nowy123 »

:d
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
melpomena
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: melpomena »

Odnośnie jutrzejszych NFP, to oczekiwania rynku nie są tak silne, jak we wcześniejszych miesiącach. Słabe odczyty mogą podciągnąć edka, zaś zbić go w dół mogłyby tylko nadzwyczajnie dobre dane (na co się chyba nie zapowiada).
Na USDCAD malują się na D1 i W objęcia. Oczywiście-to jeszcze nie koniec dnia, a tym bardziej weekendu, ale warto obserwować, tym bardziej, że pokonanie strefy 1.2350 otworzy klapy dla silnego ruchu korygującego wzrosty, może nawet o jakieś 300 pipsów, w rejony 1.20-1.205.

Zablokowany