Czy XTB kiedyś komuś anulowało rachunek minus?

Tu można dyskutować o wszystkich sprawach związanych z rynkiem Forex.
Puszkin
Gaduła
Gaduła

Czy XTB kiedyś komuś anulowało rachunek minus?

Nieprzeczytany post autor: Puszkin »

Witam.
Nie ukrywam, że od pewnego czasu jestem IB. Moim zadaniem jest pomoc moim klientom we wszystkim w czym mogę pomóc.
Mój klient padł ponad rok temu na 40 tyś PLN na minus w XTB. Straszony komornikami itd zapłacił.
Przeszukiwałem wątki na tym forum (i nie tylko) ale nie mogę znaleźć informacji od kilku osób typu...
"Mój rachunek na minus w XTB został anulowany."
Jak macie takie przykłady o anulowaniu rachunków stratnych na XTB to chętnie się dowiem.
Chodzi mi o tzw. precedens. Bo jak są osoby którym anulowano straty, a są też i takie na których wymuszono dopłatę to może by się udało odzyskać kasę już zapłaconą???
Nie jestem prawnikiem. Dla mnie to skomplikowane. Ale od tego jest forum.
Wszystkie informacje, rady, podpowiedzi, sugestie itd będą przeze mnie mile widziane.

WojtexWay
Gaduła
Gaduła

Re: Czy XTB kiedyś komuś anulowało rachunek minus?

Nieprzeczytany post autor: WojtexWay »

Puszkin pisze:Chodzi mi o tzw. precedens. Bo jak są osoby którym anulowano straty, a są też i takie na których wymuszono dopłatę to może by się udało odzyskać kasę już zapłaconą???
LoL1!
Puszkin pisze:Nie jestem prawnikiem. Dla mnie to skomplikowane. Ale od tego jest forum.
LoL2!

Tak z ciekawości, zakładając, że XTB rzeczywiście komuś odpuściło, to jak sobie wyobrażasz argumentację pisma z prośbą o zwrot zapłaconej należności?!
Bo mam w głowie kilka pomysłów, ale one nadają się do działu humor! ;-)

Puszkin
Gaduła
Gaduła

Kolego ja tak samo myślę jak Ty - że to do działu humor! :-) ale ... jak się nie spytasz to się nie dowiesz.
Jak to kiedyś ktoś powiedział? "Nie ma głupich pytań są głupie odpowiedzi"
Klient mnie poprosił abym zbadał temat bo go lekko nurtuje. To badam przecież.
Wiem, że nic z tego nie będzie, ale ciekawość zaspokoję.

Awatar użytkownika