Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Re: Wszystkie pytytania dozwolone-Dla początkujących Forexow

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Ad.1) Raczej umacniają.
Ad.2) Teoretycznie tak, bo realizacja TP pozycji długiej (kupna) to sprzedaż po cenie rynkowej.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

mac
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: mac »

ja rowniez jestem laikiem , i tak to z tym mnie ciekawi , z popytu i podazy mialem faje na sprawdzianie w sredniej bo akurat na tej lekcji zaspalem , teoretycznie ad 2 jesli zrealiwowal ktos zysk i sprzedal , inaczej chcial dokonac wymiany to byl kupujacy , czyli znowu teoretycznie cena powinna wzrastac, a tak mnie ciekawi , jest to tylko taki moj domysl wyobrazenie co jesli cena lub jej czesc nie znajduje nabywcy czy aby to nie powoduje jej zmiany , jak ktos gdzies zauwazyl na wykresie tickowym wymiana po ustalonym kursie nie powoduje jej zmiany, czy moze nie jest tak ze cena szuka nabywcow?

-- Dodano: 17 sty 2015, 15:14 --

troszke mnie to podlamalo z moim podejsciem do handlu , moj laptopik i mionitorek i moja wiedza, i info na temat ceny :(((

https://www.youtube.com/watch?v=xuCCeLlodkk
"IT'S NOT WHAT YOU TRADE, IT'S HOW YOU TRADE IT! " - TheRumpledOne

szymin
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: szymin »

Witam,
mam pytanie czy jak zająłem pozycję długą na ropę(FOIL) na platformie Bossafx, to potencjalny zysk/strata uzależnione są od kursu dolara?
jeśli tak to czy w takim wypadku mogę się zabezpieczyć zawierając pozycję krótką na USD?

Awatar użytkownika
As7
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: As7 »

Potrzebuje odpowiedzi...