Mam pytanie... Czytam bardzo duzo strategiach inwestycyjnych (automatycznych) i wszyscy oceniaja je w samychsuperlatywach. Chcialbymsie was zapytac bo jestem początkującym graczem czy nie uzywając strategii automatycznych można osiągać zyski na rynku forex
Granie nie używając automatycznych strategii
Granie nie używając automatycznych strategii
Witam
Mam pytanie... Czytam bardzo duzo strategiach inwestycyjnych (automatycznych) i wszyscy oceniaja je w samychsuperlatywach. Chcialbymsie was zapytac bo jestem początkującym graczem czy nie uzywając strategii automatycznych można osiągać zyski na rynku forex
Bo na koncie demo nie uzywajac strategii automatycznych osiagam duze zyski ( ale to pewnie wszyscy tak mają)
Re: Granie nie używając automatycznych strategii
Nie wiem czy to post na poważnie czy nie...? 
Skoro zarabiasz bez automatu to po co Ci automat? Żeby:
A) zarabiać jeszcze więcej,
B) zarabiać bez kiwania (klikania?) palcem,
C) urozmaicić swoje życie?
Jeśli zarabiasz normalnie NA DEMIE to może pora spróbować swoich sił na środkach realnych
. Z dema wypłacił kasę tylko Chuck Norris i chyba Fixator
.
Skoro zarabiasz bez automatu to po co Ci automat? Żeby:
A) zarabiać jeszcze więcej,
B) zarabiać bez kiwania (klikania?) palcem,
C) urozmaicić swoje życie?
Jeśli zarabiasz normalnie NA DEMIE to może pora spróbować swoich sił na środkach realnych
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Re: Granie nie używając automatycznych strategii