Polecane platformy brokerów forex

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
ROB402
Bywalec
Bywalec

Polecane platformy brokerów forex

Nieprzeczytany post autor: ROB402 »

Witam przedewszystkim wszystkich forumowiczów :) :) i życze udanego Nowego Roku na rynku forex.

Moje pytanie dotyczy polecanych lub nie platform do pracy na forex. Ja jestem początkującym inwestorem, jestem na platformie +500 i na Xstation, ale nie jestem zbyt zadowolony: na obu są bardzo często przerwy kilkunasto sekundowe lub nawet kilku mnutowe przerwy w dostępie do niektórych instrumentów, bardzo duże opóżnienia przy startach niektórych par walutowych, słabe statystyki , brak narzędzi do własnych analiz. Jest jeszcze wiele innych uwag ale o tym może później.
Reasumując szukam czegoś lepszego i licze że tutaj znajde jakąś porade.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator

Re: Polecane platformy brokerów forex

Nieprzeczytany post autor: raposo »

Witaj,

Przerwy w połaczeniu czy powolne działanie mogą też wynikać z Twojego komputera, ustawień firewall'a lub antywirusa, a także z łącza internetowego. Oczywiście może to być też wina samej platformy, jak i serwerów brokera - przyszłość pokaże gdzie leży problem ;).

Co do platform... Przetestuj stare, poczciwe MT4 - MetaTrader 4. Ma je z 80% brokerów FX w swojej ofercie. Sprawdź cTrader, ProTrader, JForex (moja ulubiona), DealBook 360...

To te najbardziej popularne. Sam musisz znaleźć taką, która będzie najbardziej Ci odpowiadać, a do tego potrzebne są testy. Na razie potestuj sobie na demie dowolnego brokera, a jak już zdecydujesz się na konkretną platformę to zacznij szukać solidnego brokera z konkurencyjną ofertą właśnie z tą aplikacją.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

Awatar użytkownika
SuperFOREX
Gaduła