Pomoc w reklamacji.

Oferta brokererów rynku walutowego Forex oraz opinie użytkowników na ich temat.
YoungD
Gaduła
Gaduła
Posty: 94
Rejestracja: 11 paź 2014, 21:21

Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: YoungD »

Witam,
Potrzebuje pomocy odnośnie reklamacji, którą złożyłem w Admiral markets, pisałem w wątku Admirala, ale w sumie nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie, a musze dać szybko odpowiedź Admiralowi czy zgadzam się na rekompensatę, którą mi zaproponowali...,dlatego utworzyłem nowy wątek...

Tutaj opis sytuacji...

nie wiem czy ktoś pogrywa na Rublu w Admiralu, w każdym razie mialem dzisiaj bardzo dziwną i kosztowną jak dla mnie sytuację,
zagralem na shorta na usd/rub po cenie około 73, o godzinie 14,09 czasu mt moje shorty zostaly wywalone ze stratą po cenie 81,40 :shock: , cena na swieczce o 14,08 wynosila 75, a chwile pozniej wywalilo mnie 650 pipsow wyzej....
Co dziwne na wykresie minutowym nie ma nawet takiej swieczki z godziny 14,09 , jest tylko 14,08 i 14,10,

Mial ktos podobne sytuacje?????

Admiral zaproponowal mi zwrot w wysokości 150 usd, szczerze to trochę malo zwlaszca ze dzien pozniej pozycja bylaby juz tysiąc pln na plusie...

Rozumiem, że spread mógł się rozjechać, chcociaz 650 pips to juz przesada, ale nie w tym rzecz, chodzi o to, że w godzinie zamknięcia moich pozycji nie ma notowań na wykresie, nie ma w ogóle świeczki z godziny 14,09 a o tej godzinie wg mt4 zamknięto moje transakcje...

Czy można coś z tym zrobić, czy miał ktoś taką sytuację, czy można coś wywalczyć????

Szczegóły w screenach...

Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

rafino
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 63
Rejestracja: 31 sie 2011, 11:17

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: rafino »

A jak tłumaczy się admiral? i z czego wynika wielkość tego proponowanego zwrotu (150USD) ?

Awatar użytkownika
kupidyn
Gaduła
Gaduła
Posty: 376
Rejestracja: 19 sty 2009, 20:51

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: kupidyn »

Ciężko się tłumaczyć tym, że dzień póxniej pozycja byłaby tysiąc do przodu, a jak reklamacja się przeciągnie i po tygodniu pozycja będzie 10 000 do przodu to też będziesz mówił, że taką wartość ma utracona korzyść? Miałem jakieś tp ustawione?
Co do samego zamknięcia się nie wypowiadam, bo nie wiem jak brokerzy rozpatrują takie reklamacje.
W sumie kiedyś reklamowałem jakiś przeskok sl-a, sprawdzę na mejlu czy zachowała się korespondencja i jak to broker rozwiązał.

YoungD
Gaduła
Gaduła
Posty: 94
Rejestracja: 11 paź 2014, 21:21

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: YoungD »

W rozmowie pracownik Admirala polecił mi odświeżyć wykres i stwierdził, że zapewne świeczka się pojawi...Odświeżyłem i wykres bez zmian, podali mi bid i ask z arkusza zleceń w ramach uzasadnienia zamknięcia pozycji jednak koło cen nie było żadnych godzin podanych,i uznali, że takie kwotowania dostali od dostawcy płynności, co za tym idzie transakcje zostaly zamknięte poprawnie , sl i tp nie miałem, była duża zmienność bałem się , że mi wejdzie sl lub tp po gorszej cenie jak spread zwariuje....Dla mnie już by było po sprawie, gdybym widział świeczkę o godz. 14,09 z ceną to bym nie cisnął tak z tematem, ale sprawa jest dla mnie podejrzana....

rafino
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 63
Rejestracja: 31 sie 2011, 11:17

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: rafino »

YoungD pisze:W rozmowie pracownik Admirala polecił mi odświeżyć wykres i stwierdził, że zapewne świeczka się pojawi...Odświeżyłem i wykres bez zmian, podali mi bid i ask z arkusza zleceń w ramach uzasadnienia zamknięcia pozycji jednak koło cen nie było żadnych godzin podanych,i uznali, że takie kwotowania dostali od dostawcy płynności, co za tym idzie transakcje zostaly zamknięte poprawnie , sl i tp nie miałem, była duża zmienność bałem się , że mi wejdzie sl lub tp po gorszej cenie jak spread zwariuje....Dla mnie już by było po sprawie, gdybym widział świeczkę o godz. 14,09 z ceną to bym nie cisnął tak z tematem, ale sprawa jest dla mnie podejrzana....

Jeśli nie miałeś sl, to co zamknęło pozycje, stop out? I nadal nie rozumiem, dlaczego jest Ci proponowany zwrot, skoro według Admirala pozycja została zamknięta poprawnie. Spready na rublu rozjeżdżały się kosmicznie i widywałem momentami nawet 1000 pipsów różnicy między bid i ask, dlatego skoro dają Ci 150 USD ( nadal nie wiem z czego wynika ta kwota ) to brałbym w ciemno

YoungD
Gaduła
Gaduła
Posty: 94
Rejestracja: 11 paź 2014, 21:21

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: YoungD »

Chcą mi dać 150$ w ramach rekompensaty, jestem u nich od 5 lat..

W zasadzie chodzi mi teraz tylko o jedno, czy brak notowań na wykresie w momencie zamknięcia pozycji jest podstawa do większych roszczeń,???? No bo skoro nie ma ceny na wykresie to jak można zamknąć transakcje??? Powinna być cena sprzedaży i wtedy już o cenę kupna bym się nie kłócił spread się rozjechał i tyle.... Zamkneli mi na stop oucie z minusem 250pln....

rafino
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 63
Rejestracja: 31 sie 2011, 11:17

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: rafino »

YoungD pisze:Chcą mi dać 150$ w ramach rekompensaty, jestem u nich od 5 lat..

W zasadzie chodzi mi teraz tylko o jedno, czy brak notowań na wykresie w momencie zamknięcia pozycji jest podstawa do większych roszczeń,???? No bo skoro nie ma ceny na wykresie to jak można zamknąć transakcje??? Powinna być cena sprzedaży i wtedy już o cenę kupna bym się nie kłócił spread się rozjechał i tyle.... Zamkneli mi na stop oucie z minusem 250pln....

Według mnie i moich doświadczeń przy reklamacjach, niestety wykres na MT4 jest tylko poglądowy i decydujące jest to co mają w systemie w arkuszu zleceń. Na MT4 może wystąpić jakiś błąd, awaria i nawet gdyby nie było 30 świeczek to raczej nic nie wskórasz. Kolega pracował u pewnego brokera, mieli właśnie awarię MT4 i zniknęło kilkadziesiąt świeczek z wykresu. Siedział kilka godzin i odtwarzał na podstawie arkusza, ale reklamacji nie uwzględniali.
Masz szanse dopiero wtedy, kiedy będziesz w stanie udowodnić, że dane warunki rynkowe nie występowały u kilku innych, niezależnych podmiotów świadczących podobne usługi. Ale to też dotyczy pewnych stabilnych instrumentów, do których pary rublowe się ostatnio nie zaliczają
Podkreślam, że to tylko moja opinia a nie potwierdzona wiedza

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
raposo
Moderator
Moderator
Posty: 10083
Rejestracja: 22 wrz 2006, 22:10

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: raposo »

W arkuszu zleceń, jak nazwa wskazuje, są zlecenia :). Jeśli było to konto ECN to może i nawet prowadzą takie coś.

W tym przypadku możesz powoływać się na kwotowania innych brokerów w tym samym czasie. Nie będą identyczne ale na pewno zbliżone. Widać ze strony Admirala dobrą wolę więc nie powinni robić wielkich problemów. Jeśli miałeś ustawione TP, które zostało potem osiągnięte to możesz próbować dojść rekompensaty do tejże kwoty. Jeśli nie to cóż, oni mogliby po prostu anulować całą transakcję ale skoro chcą też dobrze, a Ty nie masz za bardzo jak udowodnić w jakim miejscu próbowałeś lub planowałeś transakcję zamknąć to ta rekompensata, patrząć przy tym na wysokość poniesionej straty, nie jest chyba zbyt krzywdząca.
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)

Zapraszamy do kontaktu

YoungD
Gaduła
Gaduła
Posty: 94
Rejestracja: 11 paź 2014, 21:21

Re: Pomoc w reklamacji.

Nieprzeczytany post autor: YoungD »

Skorzystam z propozycji admirala, dziękuje wszystkim za pomoc,pozdrawiam

ODPOWIEDZ