Rysowanie linii poziomych przez EA.

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
arkoni
Gaduła
Gaduła

Rysowanie linii poziomych przez EA.

Nieprzeczytany post autor: arkoni »

Nie jestem programistą, a mql4 znam na tyle, by samemu móc napisać potrzebny wskaźnik lub EA.
Pytanie dotyczy właśnie napisanego przeze mnie EA. Sam automat działa poprawnie, tzn. otwiera zlecenie na określonym walorze, modyfikuje je (przesuwa SL'y) i zamyka zlecenie po czym sam automatycznie usuwa się z wykresu.
Mam jednak problem z wykreślanymi przez EA liniami poziomymi (mającymi charakter wyłącznie informacyjny). Problemu nie ma, gdy działa tylko jeden automat, tzn. otwarte jest tylko jedno zlecenie. Gdy otwieram drugie zlecenie na innym walorze (otwieram tylko jedno zlecenie na każdym, obserwowanym walorze), to linie są wykreślane przez ten automat, który otworzył zlecenie ostatni.
Gdy pozamykam wszystkie zlecenia, pozostawiając tylko jedno otwarte, to EA oczywiście zaczyna kreślić linie w oknie waloru, nawet jeżeli poprzednio w tym oknie tego nie robił.
Czy wynika to z właściwości mql4, o których (przyznaję) mogę nie wiedzieć?
Czy są jakieś ograniczenia związane z rysowaniem obiektów graficznych przez EA?
I czy jest jakiś sposób na obejście tych ograniczeń?
Zaznaczam, że dla każdego waloru mam napisane inne EA - inna nazwa automatu i inne nazwy zmiennych.

Awatar użytkownika
thorxahest
Stały bywalec
Stały bywalec

Re: Rysowanie linii poziomych przez EA.

Nieprzeczytany post autor: thorxahest »

Mogę podpowiedzieć Kolego, skoro nikt nie odpowiedział, że ma forum mql4 - tam jest dużo programistów, którzy pomogą Ci, modyfikując Twoje EA wedle życzenia, odpłatnie - ale spytać możesz za free, a później wybrać ofertę. powodzenia!
MA Fan

Awatar użytkownika
arkoni
Gaduła
Gaduła

Re: Rysowanie linii poziomych przez EA.

Nieprzeczytany post autor: arkoni »

Dzięki za odpowiedź.
Problem sam rozwiązałem i robot śmiga już jak ta lala.