pytanie odnośnie szkolenia

Miejsce, gdzie początkujący mogą zadawać nawet najbardziej dziwne pytania.
Stachukot
Uczestnik
Uczestnik

pytanie odnośnie szkolenia

Nieprzeczytany post autor: Stachukot »

Witam! Jestem początkującym w tematyce rynku Forex. Zaproponowano mi pracę jako retail day trader. Warunkiem pracy jest ukończone szkolenia z egzaminem, na które muszę wpłacić kaucję w wysokości 700zł, która przepada mi w razie niezdania egzaminu. Szkolenie trwa dwa tygodnie, trzeci tydzień to egzamin.
Egzamin polega na 5 dniach pracy na koncie demonstracyjnym o depozycie 10tyś dolarów, w trakcie której muszę mieć co najmniej 20 pozycji otwartych, z których stosunek transakcji zyskownych do stratnych musi wynosić 70/30 %. Dodatkowe wymogi to ustawienie T/P na minimum 50 pipsów a S/L na max 50 p.
W związku z tym mam pytanie, czy osoba która posiada jedynie niewielką wiedzę zdobytą na samodzielnym ćwiczeniu na koncie demonstracyjnym jest w stanie po tym szkoleniu zdać taki egzamin, czy w ogóle takie wymagania są do zrealizowania?

Awatar użytkownika
Michał-fx
Pasjonat
Pasjonat

Re: pytanie odnośnie szkolenia

Nieprzeczytany post autor: Michał-fx »

Jaki masz miec stosunek zyskownych do stratnych ? 70% zyskownych a 30% stratne ?
Myśleć i działać jak Goldman !

Stachukot
Uczestnik
Uczestnik

Tak, na 10 muszę mieć 7 zyskownych, 3 stratne

irmentruda
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: irmentruda »

Życzę powodzenia. Po 8 miesiącach patrzenia na wykresy mam skuteczność 50% ale przy moim braku cięcia strat i za dużymi wymaganiami wobec TP nie daje mi to plus na rachunku.

Awatar użytkownika
Akhh
Maniak
Maniak

Nieprzeczytany post autor: Akhh »

To śmierdzi jakimś przekrętem, albo chcą sobie za darmo znaleźć osoby, które będą rzeczywiście bardzo dobre.