Odpowiednia ilosc $$$ moze zbic zloto nawet i do 200 ale jakos tego nie widze.
Obstawiam ze zloto nie pojdzie ponizej 1000 ale to tylko moje zdanie i nie musi sie sprawdzic

ale patrzac w kalendarz wypadałoby podbic do 16:00 okolo 30 - 40 pipsow i dopiero zjechac...Mpapiez pisze:michal_fun pisze:skad wiesz o tej opcji na 3 mlrd ?
http://www.forexlive.com/blog/2014/11/0 ... cut-3-nov/
USDJPY none
EURUSD 1.2500 (EUR 353m) 1.2550 (EUR 500m) 1.2600 (EUR 722m)
AUDUSD 0.8765 (AUD 301m)
That’s all that’s being reported at the moment but I will check back later for any updates
Note that tomorrow there is a EURUSD expiry for EUR 3bln at 1.2500
major1987 pisze:
Powiem tak, gram od roku i dalej uważam się za leszcza w tym temacie co nie znaczy że nie zarabiam, śledzę rynki analizy i nie jest tak, że rzucam monetą...po prostu dopytuje doświadczonych kolegów....nie będę pisał ile mam na koncie ale mało nie jesti nie jest tak, że zaraz pozycje się podomykają bo nie mam zapasu
zapas jest i to spory
chciałbym do końca roku podomykać pozycję i wypłacić nie mały kapitał
No to u mnie wychodzi, że może być tak: -- Dodano: pn 03-11-2014, 12:48 --major1987 pisze: Powiem tak, gram od roku i dalej uważam się za leszcza w tym temacie co nie znaczy że nie zarabiam, śledzę rynki analizy i nie jest tak, że rzucam monetą...po prostu dopytuje doświadczonych kolegów....nie będę pisał ile mam na koncie ale mało nie jesti nie jest tak, że zaraz pozycje się podomykają bo nie mam zapasu
zapas jest i to spory
Kiedy zaczynałem, też miałem "rewelacyjne" wyniki.shogomad pisze:major1987 pisze:
Powiem tak, gram od roku i dalej uważam się za leszcza w tym temacie co nie znaczy że nie zarabiam, śledzę rynki analizy i nie jest tak, że rzucam monetą...po prostu dopytuje doświadczonych kolegów....nie będę pisał ile mam na koncie ale mało nie jesti nie jest tak, że zaraz pozycje się podomykają bo nie mam zapasu
zapas jest i to spory