Szanowny Panie,openinvestment pisze:
Zespół BM się skompromitował. Wprowadził czytelników w błąd pisząc, że dla wszystkich Klientów wprowadzili oprocentowanie 5%. To nie jest "należyta staranność przy uwzględnieniu zawodowego charakteru działalności". Chyba, że zawodową działalnością jest oszukiwanie. Po zaufanym partnerze spodziewałbym się w takiej sytuacji przeprosin, wyjaśnienia przyczyn błędu i skorygowania treści postu, np. "Przepraszamy za błędne sformułowanie przekazane w poprzednim poście. Nie dla wszystkich Klientów wprowadziliśmy oprocentowanie rachunków 5% w skali roku, a jedynie tych co spełnią warunki opisane na stronie www. Błąd wynika z niskich kompetencji zatrudnionych pracowników, którzy zniekształcili przekazaną im wiadomość. W celu uniknięcia takich błędów będziemy doszkalać pracowników, żeby rozumieli co piszą lub zatrudniać kompetentnych. Dyrektor BM Zawisza Czarny."
Proszę jeszcze raz przeczytać treść naszego wcześniejszego posta.
1. Promocja cashback dotyczy tylko nowych Klientów AT.
2. Oprocentowanie rachunku dotyczy wszystkich Klientów (czyli zarówno nowych jak i obecnych) i w tym znaczeniu zostało to opisane wyżej. W tej samej linijce odesłaliśmy wszystkich zainteresowanych do naszej strony www, aby zapoznać się ze szczegółami.
Jeżeli poczuł się Pan dotknięty brakiem informacji o warunku minimalnych obrotów miesięcznych w pierwszym poście, szczerze przepraszamy. Prawdą jest jednak informacja, że oprocentowanie rachunku jest możliwe dla wszystkich Klientów AT.
Pozdrawiamy
Zespół BM Alior Banku