Szukam osoby z wiedzą na temat rynku walutowego do założenia portalu o tej właśnie tematyce. Docelowo chciałbym rozszerzyć działalność portalu. Jestem programistą - ja tworzę stronę, Ty zajmujesz się zawartością merytoryczną. Oczywiście będę pomagał, lecz potrzebuję osoby z doświadczeniem, która wiego po co ludzie wchodzą, czego szukają itd.
Nie szukam pracowników lecz wspólników, czyli dzielimy się zyskami.
Zainteresowanych zapraszam na PW.
Portal o tematyce rynku walutowego Forex
Re: Portal o tematyce rynku walutowego Forex
Kiepska perspektywa bo widzisz ja jestem tym czego Ty potrzebujesz ale nie w drugą stronę... i myślę że tak będzie w innych przypadku. Zyski... ;-)
"If music is dying musicians are killing it" - MP
Jestem ciekawy, o jaki zyskach wy piszecie...
- Kimkolwiek
- Pasjonat
Mowa o zyskach z reklam. Ja moge zajac sie zawartoscia merytoryczna. Analizy fundamentalne oraz techniczne to moja specjalnosc
Moja droga do wielkiego chajcu: http://www.forexfactory.com/kimkolwiek#27
Cos dla relaksu: https://www.youtube.com/watch?v=ACVUPrlDeTI
Nie sprzedaje sygnalow, nie robie szkolen.
WARNING:
DO NOT TRY THIS AT HOME!
Cos dla relaksu: https://www.youtube.com/watch?v=ACVUPrlDeTI
Nie sprzedaje sygnalow, nie robie szkolen.
WARNING:
DO NOT TRY THIS AT HOME!
A czym taki portal miałby się wyróżniać, co wyjątkowego oferować ?
Bo serwisów o tej tematyce w Polsce jest wiele. Na świecie jeszcze więcej.
W 1-2 osoby nie zrobi się konkurencji dla nikogo w tej branży. Na szybkość/jakość newsów też się ich nie dogoni.
Pomyśl nad czymś wyjątkowym, przyciągającym, bo myślenie typu - ja zrobię stronę, Ty zrobisz content i jakoś to będzie - może być dobre na bloga, a nie na nawet mini serwis.
Bo serwisów o tej tematyce w Polsce jest wiele. Na świecie jeszcze więcej.
W 1-2 osoby nie zrobi się konkurencji dla nikogo w tej branży. Na szybkość/jakość newsów też się ich nie dogoni.