DayTrading: Środa 05.03.2014
Re: DayTrading: Środa 05.03.2014
nastepny dzien marazmu nic tylko skalopowanie najlepie jwychodzi na JPY i U J i czekanie na PEJSOW
- krzychu3_1989
- Pasjonat
mi skalpowanie nigdy na dobre nie wychodzi
Ja tez, a wszystko dzieki Tobie i forumNowy123 pisze:nastepny dzien marazmu nic tylko skalopowanie najlepie jwychodzi na JPY i U J i czekanie na PEJSOW

FB: highendforex - Tańczący z Wykresami
Co myślicie o L na 1,37780 trzymać czy zamykać. Żabka jest za wzrostami ale na razie dzieje się inaczej a może to korekta? ale do jakiego poziomu?
- Tommy_Boss
- Pasjonat
Też w L siedzę - " I NICZEGO SIĘ NIE BOJĘ "

BOŻE DAJ MI DUŻO CIERPLIWOŚCI BO JAK DASZ MI SIŁĘ TO, TO WSZYSTKO ROZ.........!!!!!!!!!
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
趋势线 فارچیون جرات مندانہ حق میں
"DOBRY TRADER WIE KIEDY NIE MA RACJI, A NAJLEPSI WIEDZĄ KIEDY ZMIENIĆ ZDANIE" !!!!!!!!!
趋势线 فارچیون جرات مندانہ حق میں
Cześć jestem nowy w tej branży i nie bardzo mogę się połapać w tym waszym slangu, czy istnieje jakiś słownik na tym forum aby szybciej połapać te wasze skróty, wiem że z czasem to załapie ale chciałby szybciej. Przepraszam że nie piszę w odpowiednim temacie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
co to za akcje na EDKU czyby zmyla ??? i znow uwciaganie detalu w S a USa zrobi nawrotke 
czy jakis news poszedl

czy jakis news poszedl

Nowy123 pisze:co to za akcje na EDKU czyby zmyla ??? i znow uwciaganie detalu w S a USa zrobi nawrotke
czy jakis news poszedl
Też zrobiłam wielkie oczy

chyba faktycznie, czyszczenie poszło jakieś większe : )Nowy123 pisze:co to za akcje na EDKU czyby zmyla ??? i znow uwciaganie detalu w S a USa zrobi nawrotke
czy jakis news poszedl
Jutro też jest dzień.
Trend is Your Friend... a setup Twoja stara!
Witam wszystkich serdecznie. Prawda jest taka, że trzeba być nieźle ukierunkowanym debilem, żeby zarobić milion dolarów. - A. Ostrowski
Trend is Your Friend... a setup Twoja stara!