Daytrading sesja londyńska

Forum, na którym można do woli dyskutować nie tylko na tematy związane z Forexem.
mlody87
Gaduła
Gaduła
Posty: 192
Rejestracja: 14 cze 2012, 13:19

Daytrading sesja londyńska

Nieprzeczytany post autor: mlody87 »

Witam!
Tak się stało, że podjąłem nową pracę, która będzie głównie odbywać się od późnego popołudnia. W związku z tym mam całe dni wolne i zastanawiam się nad daytradingiem.
Większość z Was pewnie gra na rynkach amerykańskich.
Czy jest możliwość tradowania akcji na rynkach europejskich od rana na takich samych zasadach jak USA? (chodzi mi o level2, etc.) Do tej pory handlowałem głównie na Forex stąd moje pytanie bo nie orientuję się w rynkach akcji.
Może ktoś mi pomóc?
Przyznam, że jestem początkujący jeżeli chodzi o giełdę więc nie mam pojęcia o co chodzi i jak dobrać brokera, platformę i dostawcę danych. Jak w ogóle zacząć? Czy polecacie trading nie tylko akcji ale np towarów?
pozdrawiam!
Obrazek

Awatar użytkownika
BOCZEK
Maniak
Maniak
Posty: 3602
Rejestracja: 26 paź 2010, 14:08

Re: Daytrading sesja londyńska

Nieprzeczytany post autor: BOCZEK »

Przeczytanie powyższej wypowiedz może doprowadzić do błędnej oceny sytuacji, spowodować przecenienie własnych możliwości, czego konsekwencją mogą być błędnie podjęte decyzje. Ofiarami mogą paść początkujący jak i doświadczeni inwestorzy.
Tak myślę!

Awatar użytkownika
SEROL666
Maniak
Maniak
Posty: 2316
Rejestracja: 13 sty 2009, 00:04

Re: Daytrading sesja londyńska

Nieprzeczytany post autor: SEROL666 »

mlody87 pisze:Witam!
Tak się stało, że podjąłem nową pracę, która będzie głównie odbywać się od późnego popołudnia. W związku z tym mam całe dni wolne i zastanawiam się nad daytradingiem.
Większość z Was pewnie gra na rynkach amerykańskich.
Czy jest możliwość tradowania akcji na rynkach europejskich od rana na takich samych zasadach jak USA? (chodzi mi o level2, etc.) Do tej pory handlowałem głównie na Forex stąd moje pytanie bo nie orientuję się w rynkach akcji.
Może ktoś mi pomóc?