problem z instalacją MT4 na win7
problem z instalacją MT4 na win7
Witam ciepło wszystkich,
Na wstępie zaznaczę, że jestem początkujący i dopiero chciałbym zacząć inwestować. Jednak stoi przede mną problem w postaci niemożności zainstalowania MT4. Otóż po uruchomieniu pliku instalacyjnego po kilku sekundach system wypluwa komunikat "Program przestał działać" (załączam print screen). Dzieje się to niezależnie od źródła ściągnięcia aplikacji (strona producenta, Armada, Admiral, etc). Dodam, że to samo jest z MT5. Próbowałem już uruchamiać w trybie zgodności z innymi systemami ale również to nie pomogło.
Ktoś może mi pomóc bo chciałbym potrenować na demku.
Pozdrawiam serdecznie
Na wstępie zaznaczę, że jestem początkujący i dopiero chciałbym zacząć inwestować. Jednak stoi przede mną problem w postaci niemożności zainstalowania MT4. Otóż po uruchomieniu pliku instalacyjnego po kilku sekundach system wypluwa komunikat "Program przestał działać" (załączam print screen). Dzieje się to niezależnie od źródła ściągnięcia aplikacji (strona producenta, Armada, Admiral, etc). Dodam, że to samo jest z MT5. Próbowałem już uruchamiać w trybie zgodności z innymi systemami ale również to nie pomogło.
Ktoś może mi pomóc bo chciałbym potrenować na demku.
Pozdrawiam serdecznie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: problem z instalacją MT4 na win7
Witaj,
Mi to wygląda na problem z samym systemem operacyjnym... Przeładowany, zaśmiecony czy też zwyczajnie rejestry już nie wyrabiają... Kiedy ostatnio reinstalowałeś system? Może warto o tym pomyśleć... Dla pewności możesz spróbować z MT4 innego brokera, uruchomić plik z uprawnieniami administratora itd. itp. ale wątpię żeby to pomogło...