trend 4godzinny

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
ElGuapo
Uczestnik
Uczestnik

trend 4godzinny

Nieprzeczytany post autor: ElGuapo »

Jestem początkujący i nie do końca znam terminologie, gram u brokera za darmową 100, system jest taki, że wybieram pare walutową, gdzie trend miesięczny, weekendowy, i dzienny są takie same, np spadkowe, wtedy czekam aż czterogodzinny idzie w góre, a potem znów w dól przez 2 godziny i wtedy wciskam opcje sell i czekam następne 2-3 godziny, trend w tym czasie sie właściwie nigdy nie zmienia, najgorsze to jest wyszukiwanie tych trendów, może macie jakieś sposoby jak je szybko znaleźć

Awatar użytkownika
lucek
Gaduła
Gaduła

Re: trend 4godzinny

Nieprzeczytany post autor: lucek »

Jak wyznaczasz trend? To może proste ea da radę. Pozdrawiam
No pain, no gain

ElGuapo
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: ElGuapo »

Trend wyznaczam na podstawie analizy technicznej, najgorsze jest wyszukiwanie tych momentów, kiedy on sie zmienia, czasem już jest 5-6 godzin po zmianie, czasem to sie dalej utrzymuje, ale najlepiej właśnie było by trzeba wyczuć moment tak do 2 godzin.

grafikk
Gaduła
Gaduła

Nieprzeczytany post autor: grafikk »

jeżeli korzystalbys że wskaźnika to zawsze w ea w prosty sposob taki indyk h4 możesz sprawdzać na h1, nie ma potwierdzenia swieczka h4 ale zmianę przeważnie złapiesz wcześniej

Awatar użytkownika
zaccny
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: zaccny »

Słuchaj do oceny trendów nie potrzebny jest żaden wskaźnik. Patrz na cenę i wyszukuj ceny które się konsoliduja w jakimś obszarze. Jeśli cena wybije się z konsolidacji stawiaj zlecenie po zamknięciu świecy h4 zgodne z jej kierunkiem i tyle:-) to jest gra która najlepiej mi wychodzi i praktycznie 80 procent trejdow jest zyskowna :-) niepotrzebnie szukam czegoś nowszego i przez to bywa różnie ;-) pozdrawiam

Wysłane z mojego GT-P5100 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
klonmarcin
Maniak
Maniak