Napisanie robota do strategii

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
Awatar użytkownika
yeahman
Pasjonat
Pasjonat

Napisanie robota do strategii

Nieprzeczytany post autor: yeahman »

Witam, w jednym zdaniu o mnie - zajmuję się forexem od kilku lat a rynkami od ponad dziesięciu lat.

Od jakiegoś czasu używam swojej strategii gry na forex i pomyślalem że najwyższ czas spróbować ją zautomatyzować. Chcę wyłączyć emocje głownie i także poprawić dokładność wejśc bo to scalping.

Od czego zacząć? Czy jestem w stanie sam to zrobić czy potrzebuję programisty, jakiego brokera pod to polecacie, jaka platforma? W tym temacie jestem całkowicie zielony. Prosze o jakiekolwiek wskazówki.
:564:
Zamieszczane przeze mnie wykresy pokazują jedyne słuszne spojrzenie na rynek i stanowią jednoznaczną rekomendacje. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych jest świetnym pomysłem.

WojtexWay
Gaduła
Gaduła

Re: Napisanie robota do strategii

Nieprzeczytany post autor: WojtexWay »

yeahman pisze:w jednym zdaniu o mnie - zajmuję się forexem od kilku lat a rynkami od ponad dziesięciu lat.
informacja nieistotna.
yeahman pisze:Od jakiegoś czasu używam swojej strategii gry na forex i pomyślalem że najwyższ czas spróbować ją zautomatyzować. Chcę wyłączyć emocje głownie i także poprawić dokładność wejśc bo to scalping.
Od czego zacząć?
A od poszukania programisty
B od nauki programowania
C od posprzątania w pokoju
D inna opcja: wymienić jaka: ................................
yeahman pisze:Czy jestem w stanie sam to zrobić czy potrzebuję programisty,
Niestety, ale programowanie wymaga myślenia w tym samodzielnego znajdowania odpowiedzi - czego u Ciebie na próżno szukać!
yeahman pisze:jakiego brokera pod to polecacie,
Każdego, który to umożliwia
yeahman pisze:jaka platforma?
Każda, która to umożliwia
yeahman pisze:W tym temacie jestem całkowicie zielony.
I co w związku z tym? czego oczekujesz? Co już zrobiłeś? Czy zakładasz, że będziemy wróżyć z fusów udzielając Ci odpowiedzi?