DayTrading: Środa 30.10.2013
Re: DayTrading: Środa 30.10.2013
krinvest - nie odpowiem szczegółowo bo chyba trzebabybył oto referować ze 3 godziny, ale tak pobieżnie to obligacje niemiec są dla mnie dość ważne, pokazują że mimo nie tak dawnego wybebeszania się na ratowanie PIGSów i tak mogą liczyć na zaufanie. Mimo wszystko mało ważny wskaźnik ale PKB hiszpani po raz pierwszy wynik dodatni od długiego czau - symboliczne, psychologiczne znaczenie, a co do kiepskich danych to ADP jak dla mnie porażka oraz CPI to w odniesieniu do programu QE nie wygląda dobrze (nie wróży na ograniczenie QE nawet w marcu moim zdaniem), z wykształcenia jestem ekonomistą stad takie spojrzenie. A że zdania się różnią to dobrze - gdyby nie to to by gieła nie istniałą tylko cena byłaby nieskońcenie nierozporszona 

Zamieszczane przeze mnie wykresy pokazują jedyne słuszne spojrzenie na rynek i stanowią jednoznaczną rekomendacje. Podejmowanie na ich podstawie decyzji inwestycyjnych jest świetnym pomysłem.
Nowy123 pisze:DANE cudne to dalej oslabiamy USD

Ciapul pisze:W mojej opinii g/u broni średnioterminowej LT wzrostowego, jednak mając na uwadze potencjalny podwójny szczyt na d1 zakładam ruch w stronę 1,59zebedi pisze:A CO MYSLICIE O GBP/USD?
a pisałeś ze na h1 podwójne dno, i ze przestałeś obstawiać spadki, do tego to dno jakoś dziwnie wypada przy odbicie przey wzrostwej LT
Przeczytanie powyższej wypowiedz może doprowadzić do błędnej oceny sytuacji, spowodować przecenienie własnych możliwości, czego konsekwencją mogą być błędnie podjęte decyzje. Ofiarami mogą paść początkujący jak i doświadczeni inwestorzy.
Tak myślę!
Tak myślę!