
Wczoraj sprawdzaliśmy połączenie przez kilka godzin na kilku telefonach i tabletach i nie mieliśmy problemów z utratą połączenia.buchcik pisze:Odkąd skończył się długi weekend nie mogę nic na androidowym Protraderze nic zrobić, bo po zalogowaniu natychmiast mam komunikat "Utracono połączenie. Czy chcesz połączyć ponownie?" i wybór TAK przelogowuje lecz z dokładnie takim samym efektem... i tak w kółko
Coś ktoś wie w tym temacie ?
Używasz do połączenia WiFi czy mobilnego internetu? Czy problem jeszcze występuje?
Pozdrawiam
Karol Marchewka
-- Dodano: wt 07-05-2013, 7:33 --
Witam Serdecznie

Czy możesz wymienić te niedociągnięcia? Przekażę Twoje uwagi do PFSOFTu.aliorr pisze:Moim zdaniem platforma posiada kilka niedociągnięć ale być może dzięki konkursowi uda się je wszystkie wyeliminować
Pozdrawiam
Karol Marchewka