[EUR/JPY]

Czyli co się już wydarzyło, co się dzieje obecnie oraz jaka będzie najbliższa i dalsza przyszłość na rynku Forex.
Awatar użytkownika
poul15
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: 15 cze 2007, 15:05
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post autor: poul15 » 07 mar 2008, 00:38

a czy jest jakieś prawdopodobieństwo, żę podniosą stopy procentowe?

Z tego co widzę to jutro dezcyzja.
Paweł

Awatar użytkownika
Nomercy
Gaduła
Gaduła
Posty: 106
Rejestracja: 28 lut 2008, 23:21
Lokalizacja: UK

Nieprzeczytany post autor: Nomercy » 20 mar 2008, 00:00

nic tu sie nie dzieje ...

:569:
Polska to takie dziecko z Downem - trzeba je kochac ale cudów nie nalezy oczekiwac ...

Awatar użytkownika
Nomercy
Gaduła
Gaduła
Posty: 106
Rejestracja: 28 lut 2008, 23:21
Lokalizacja: UK

Nieprzeczytany post autor: Nomercy » 24 mar 2008, 22:35

Piekny zwrot akcji z 152 na 155

hehe, +220 pips na longu
:509:
Polska to takie dziecko z Downem - trzeba je kochac ale cudów nie nalezy oczekiwac ...

Awatar użytkownika
Nomercy
Gaduła
Gaduła
Posty: 106
Rejestracja: 28 lut 2008, 23:21
Lokalizacja: UK

Nieprzeczytany post autor: Nomercy » 04 kwie 2008, 19:12

ALE JAJKA !!!
na palltformie SAXO 01.04 byl skok o ponad 5000 pips na poludnie :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

to chyba byl jakis kawal Prima Aprilisowy, moze ktos sprawdzic czy na innych paltformach tez zartowali ???
Polska to takie dziecko z Downem - trzeba je kochac ale cudów nie nalezy oczekiwac ...

Awatar użytkownika
baggio
Bywalec
Bywalec
Posty: 10
Rejestracja: 14 sty 2008, 18:41

Nieprzeczytany post autor: baggio » 07 kwie 2008, 16:28

Witam,

W chwili obecnej eurjpy dobil u mnie do oporu 61.8 fibbo na poziomie ok. 161.10. Mając na uwadze moją AT DowJones'a sugerowałbym na chwilę obecną SHORTA. Myślę, że to koniec trendu wzrostowego 152-161.

Pozdrawiam

DM_POZNAŃ
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 54
Rejestracja: 11 mar 2008, 20:57

Nieprzeczytany post autor: DM_POZNAŃ » 07 kwie 2008, 16:48

Obrazek

co by nie mowic , kto gral tylko na podstawie yearly pivot na eurjpy zarobil sporo kasy :wink:

Awatar użytkownika
Mi$iek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 83
Rejestracja: 10 sie 2006, 12:20
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: Mi$iek » 14 kwie 2008, 22:53

TP 158.91 :)

NewTrader
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 65
Rejestracja: 14 kwie 2008, 19:03

Nieprzeczytany post autor: NewTrader » 14 kwie 2008, 23:39

Na jakiej postawie twierdzisz ze bedzie short?

Awatar użytkownika
Mi$iek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 83
Rejestracja: 10 sie 2006, 12:20
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: Mi$iek » 14 kwie 2008, 23:49

Właśnie skończył się tworzyć wieszchołek... i teraz poleci w dół :)

NewTrader
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 65
Rejestracja: 14 kwie 2008, 19:03

Nieprzeczytany post autor: NewTrader » 15 kwie 2008, 00:00

na jakim interwale bo ja nic nie widze?

ODPOWIEDZ