Witam wszystkich.
Jestem początkującym programistą i kompletnie zielony w temacie. Do zrobienia własnego EA używałem programu z tej strony:
LINK: http://sufx.core.t3-ism.net/ExpertAdvisorBuilder/
Na podstawie tego uczę się powoli kodu ale bardzo proszę o pomoc z jedną kwestią. Otóż moje EA bazuje na przykładowej Moving Average 170, low i high. Otwiera pozycje kupna jak cena jest nad średnią, sprzedaży jak cena jest pod średnią. I teraz moje pytanie: Co zrobić żeby EA otwierało tylko jedno zlecenie kupna po przekroczeniu średniej od dołu i tylko jedno zlecenie sprzedaży po przekroczeniu średniej od góry? Teraz to wygląda tak, że otwiera nawet kilka - kilkanaście pozycji na tej samej świecy. Mi wystarczyłoby jakby otwierał jedną buy, potem czekał aż cena spadnie poniżej średniej i otworzył wtedy SELL, i znów poczekał ale tym razem aż cena wzrośnie powyżej średniej i wtedy kupił - i tak w kółko.
Na pewno jest to prosta funkcja. Bardzo proszę o wyrozumiałość i pomoc.
W załączniku przesyłam swoje EA.
Prosty problem
Prosty problem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Prosty problem
Przed int start() dodajesz funkcję sprawdzającą ilość otwartych pozycji na instrumencie na którym uruchomiony jest dany ea:
Później już w pętli programu w miejscu gdzie otwiera zlecenia dodajesz warunek
Kod: Zaznacz cały
int Kupno, Sprzedaz; //ilość otwartych pozycji krótkich i długich
int OtwartePozycje()
{
Kupno=0; Sprzedaz=0;
for(int a = OrdersTotal() - 1; a >= 0; a--)
{
OrderSelect(a,SELECT_BY_POS,MODE_TRADES);
if(OrderSymbol()==Symbol())
{
if (OrderType()==OP_BUY) Kupno++;
if (OrderType()==OP_SELL) Sprzedaz++;
}
}
return(Kupno+Sprzedaz);
}
if (OtwartePozycje()==0 && jakieś twoje warunki otwarcia)
{
otwórz pozycję
}
"Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać rożnych rezultatów".
Albert Einstein
Albert Einstein
Japco dziękuję bardzo. 
Pomogło.