PROJEKT-KOLOR ŚWIECY

O jezykach programowania w platformach i nie tylko.
sokol23
Uczestnik
Uczestnik

PROJEKT-KOLOR ŚWIECY

Nieprzeczytany post autor: sokol23 »

Witam.
Jestem początkujący jeżeli chodzi o rynek forex dlatego postanowiłem zamieścić ten post.
Jeżeli był już podobny temat to sorry.
Mam z kumplem zrobić projekt dotyczący koloru świecy.
Mianowicie kazano nam sprawdzić czy istnieje taki system który z ok 55-60% potrafi odgadnąć kolor następnej świecy.
Próbujemy jakoś to ogarnąć ale nie jest to takie proste:)
I tutaj mam prośbę...
1.
Czy ktoś mógłby napisać jak w exelu można wprowadzić daną funkcję....chodzi o coś takiego
jeżeli np dana świeczka jest biała to na 66% następna będzie tego samego koloru a na 33% będzie koloru przeciwnego(czarna), opiera się to na prawdopodobieństwie wiec pierwsza moja myśl była że może funkcją rozkład.normalny dało by się to jakoś zrobić no ale nie wiem czy dobrze myślę.
2. Czy da się jakoś w exelu włączyć do analizy formacje świecowe te najbardziej popularne?
Np w formie jakiejś funkcji?
Wiem że można napisać skrypt np w mql4 itd ale to wyższa szkoła jazdy dlatego zależy mi aby jakoś w exelu to zrobić bo ten program nie jest mi obcy.
Pomożecie???
Z góry dziękuję za odp.
Pozdr.

Awatar użytkownika
Pierz Andrzej
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Re: PROJEKT-KOLOR ŚWIECY

Nieprzeczytany post autor: Pierz Andrzej »

Kolor świecy nie ma znaczenia :) bo jeden wzrostowa świece moze nie koloru niebieskiego drugi białego a trzeci zielonego :)

dane jakie potrzebujesz do obliczeń to Open,High,Low i Close .

Close > Open - swieca wzrostowa
Close < Open - swieca spadkowa
Close == Open && High > Open && Low < Open - swiec doji itd :)
z poważaniem
Andrzej Pierz
FOREX-SERVICE

sokol23
Uczestnik
Uczestnik

Dzięki za pomoc.
Wiem że kolor jako "kolor" nie ma znaczenia bo zależy jak sobie w opcjach ustawimy świecę wzrostową a jak spadkową:)