Witam serdecznie,
Jestem studentką ekonomii i potrzebuję pomocy w związku z pisaniem pracy dyplomowej. Bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety dotyczącej opinii inwestorów na temat tradingu algorytmicznego. Będę bardzo wdzięczna za podzielenie się każdą opinią w ankiecie. Bardzo dziękuję za pomoc.
Poniżej link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/1RoR_X5 ... OzCDaCUq0A
Trading Algorytmiczny
Re: Trading Algorytmiczny
Wypełniłem. A czy będzie możliwość przeczytania takiej pracy już po obronie ?
Właśnie. Lub może chociaż powiesz jaki ma dokładnie temat i co w niej będzie?
ForexClub.pl
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
- Forex Club Tools
- Program Podatek 7.0
- RABATY PROWIZJI
| IC Markets (-21%) | Tickmill (-10%) | XTB (Pakiet książek) | Dukascopy (narzędzia do JForex) | LMAX (-20%) | FxPro (do -15%)
Zapraszamy do kontaktu
Fajny temat i rzeczywiście gorąco dyskutowany w kontekście HFT (również na tym forum).
Sugeruję w punkcie 9 dodanie opcji "Posiadam umiejętności programistyczne, ale już nie tworzę algorytmów"
Tak jak koledzy wyżej proszę o możliwość przeczytania ukończonej pracy. Może jakiś link dla wszystkich
Sugeruję w punkcie 9 dodanie opcji "Posiadam umiejętności programistyczne, ale już nie tworzę algorytmów"

Tak jak koledzy wyżej proszę o możliwość przeczytania ukończonej pracy. Może jakiś link dla wszystkich

- niemiaszek
- Przyjaciel Forum
wypełniłem i cierpliwie czekam na obronę pracy...
pzdr
pzdr

... zbieraj pips do pipa bo jak nie to z depo będzie lipa... G."niemiaszek"
pyt sa dość nieskładne i nieprzemyślane, wiec prawdopo taka też będzie praca, wiec nie ma o co sobie głowy zawracać 

Dziękuje za odpowiedzi i słowa wsparcia
Oraz rady i krytykę