Witam,
Co prawda nie jestem początkujący ale wybrałem ten dział bo pytanie prawdopodobnie banalne ale niegdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.
Wcześniej nie interesowałem się statystyką, myfbookiem itp.
Mam pytanie: co oznacza drawdown ujemnay a co oznacza drawdown dodatni?
Samo pojęcie obsunięcia kapitału jest jasne jednak wydawało mi się, ze powinno mieć wartość ujemną ?
drawdown dodatni i ujemny
- DonForex:-)
- Gaduła
drawdown dodatni i ujemny
"Someday - and that day may never come - I'll call upon you to give my pips back to me. But until that day, accept this justice as gift on my off day" - The Foreign Exchange Market in my f... nightmare.
Re: drawdown dodatni i ujemny
Jezeli drawdown jest liczony na podstawie otwartych pozycji to w zaleznosci czy pozycje sa w danym momencie zyskowne czy stratne taki masz wynik drawdownu.
Na myfxbook zlicza chyba wedlug otwartych pozycji rowniez, jesli posiadasz kilka otwartych pozycji i w miedzy czasie jakies zamykasz to zolta linia przedstawia drawdown tych otwartych pozycji w stosunku do zamknietych i wtedy mozesz zauwazyc ze jest ona w przypadku stratnych pozycji nadal otwartych ponizej czerwonej linii, a w przypadku zyskownych otwartych pozycji zolta linia jest nad czerwona.
Troche lopatologicznie, ale mam nadzieje ze zrozumiale.
Pozdrawiam.
Na myfxbook zlicza chyba wedlug otwartych pozycji rowniez, jesli posiadasz kilka otwartych pozycji i w miedzy czasie jakies zamykasz to zolta linia przedstawia drawdown tych otwartych pozycji w stosunku do zamknietych i wtedy mozesz zauwazyc ze jest ona w przypadku stratnych pozycji nadal otwartych ponizej czerwonej linii, a w przypadku zyskownych otwartych pozycji zolta linia jest nad czerwona.
Troche lopatologicznie, ale mam nadzieje ze zrozumiale.
Pozdrawiam.
"Zanim zareagujesz - pomyśl, zanim wydasz - zarób, zanim sie poddasz - spróbuj." Ernest Hemingway
- DonForex:-)
- Gaduła
Re: drawdown dodatni i ujemny
Dziękuję