system PBF

Jeżeli masz pomysł lub używasz ciekawego systemu albo strategii gry, opisz ja tutaj.
daru549
Stały bywalec
Stały bywalec

system PBF

Nieprzeczytany post autor: daru549 »

Cześć na wstępie zaznaczam że jestem początkującym traderem. Zakupilem wskaźniki na allegro (screen) Tylko sprzedajacy zaoferował same wskaźniki nie wie jak się systemem posługiwać. Mam do Was prośbe może pomożecie mi rozgryźć ten system
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
wenpow
Stały bywalec
Stały bywalec

Re: system PBF

Nieprzeczytany post autor: wenpow »

daru549
Stały bywalec
Stały bywalec

Nieprzeczytany post autor: daru549 »

szczerze to u mnie z angielskim bardzo slabo

BlackX
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: BlackX »

To Ci powiem ze wyrzuciles kase w bloto. System repainuie nawet do 3 swieczek w tyl ....

Awatar użytkownika
Peter_FX
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Peter_FX »

Typowe dla tego typu strategii opartej na indykatorach, pełno tego na Forex Factory, niektórzy twierdzą że da się na tym "nie tracić" ale to wymaga żelaznych zasad, cierpliwości, automatyzacji i gry tylko i wyłącznie z trendem (pytanie jak zwykle z którym trendem?) wchodząc na korektach.

Jak rynek jest w konsolidacji albo w słabym trendzie to zapomnij a i tak takim systemom brakuje najważniejszego indykatora czyli kiedy wyjść z pozycji (no chyba że na piłkach chcesz wychodzić ale to RR 1:1 pewnie wyjdzie ) :wink:

100 lat minęło od kiedy testowałem tego typu strategie, ogólnie bez sensu bo nawet jak dzisiaj działa to jutro nie będzie, no i polegając na indykatorach nigdy nie nauczysz się sam zarabiać.
Planuj Trejd, Trejduj Plan

BlackX
Bywalec
Bywalec

Nieprzeczytany post autor: BlackX »

Tylko ze wlasnie piłki jak to nazywasz czy wskaznik pbf_scalper_show_me reapintuje a dokladnie pojawia sie z opoznieniem od 3 do 5 swieczek ;)

Awatar użytkownika
Peter_FX
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Peter_FX »