ZL LT SR FIBO
Re: ZL LT SR FIBO
No i -8.
Jak tu się zaprzyjaźnić z czymś takim? : D
Jak tu się zaprzyjaźnić z czymś takim? : D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kreski kreskami, a co będzie....
sl 10p
edit
ss "hmm" : D
edit
przesuwam na BE
sl 10p
edit
ss "hmm" : D
edit
przesuwam na BE
- tyler_durden
- Gaduła
jak widzę, że coś jest nie tak to przesuwam
aaa powiedz mi (jak to nie tajemnica : D ) jakie stawiasz stop lossy? Ja staram się nie przekraczać 10p, a 15p to już tak max.
i jeszcze wejście (ss) sl 12p
aaa powiedz mi (jak to nie tajemnica : D ) jakie stawiasz stop lossy? Ja staram się nie przekraczać 10p, a 15p to już tak max.
jeszcze do pytania o SL (na screenie pisze wszystko)
edit
-12
edit
-12
- tyler_durden
- Gaduła
Ja jestem początkujący, więc staram się ustawiać sztywny SL. Logiczne, że powyżej strefy jaką sobie wyrysuje. Na BE przestawiam po 11 pipsach. Ale to mój system, poparty wyliczeniami na iluś setkach transakcji (zarówno na demo jak i realu). Wszystko musisz sobie wyliczyć, bo moje obliczenia mogą być nijak profitowe wobec Twojego stylu i sposobu gry.ermak3 pisze:jak widzę, że coś jest nie tak to przesuwam
ciągle głupi ...
Już było 40+ ale uciekło, myślę że jeszcze tam wróci (może nawet pojedzie dalej), więc tylko przesunąłem na BE.
Na D1 ZL, ale możliwe, że zejdziemy niżej do 1.2800 a może jeszcze nawet do 1.2750 i dopiero tam long. Jak przebijemy tamten poziom to potem jest "trochę" miejsca na dalsze spadki. To tyle jeśli chodzi o wróżby^^
Na D1 ZL, ale możliwe, że zejdziemy niżej do 1.2800 a może jeszcze nawet do 1.2750 i dopiero tam long. Jak przebijemy tamten poziom to potem jest "trochę" miejsca na dalsze spadki. To tyle jeśli chodzi o wróżby^^
- tyler_durden
- Gaduła
Świetne wejście - gratulacje. Na razie nic nie zapowiada odbicia, więc trzymaj śmiało. 

ciągle głupi ...
THX : D