Moj system na sprzedaz (kilka tys trx)

Reklamy oraz linki do ciekawych miejsc w sieci zajmujących się rynkiem Forex.
filipej
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 23
Rejestracja: 26 paź 2008, 09:16

Moj system na sprzedaz (kilka tys trx)

Nieprzeczytany post autor: filipej »

Witam,

jesli ktos jest zainteresowany moge sprzedac moj system ktorym gram od kilku lat, przeprowadzilem przez ten czas kilka tys trx. Zyskownosc ok 30% rocznie (napewno wiecej ale nie chce mi sie liczyc), DD max ok 1%. Staje sie on dla mnie coraz mniej dochodowy, nie mam tez juz ochoty spedzac kilka godzin przed komputerem.Nadaje sie on do zautomatyzowania, ale nie znam sie na tym. Napewno w fajny sposob pokazuje pewien kierunek spekulacji. Dzieki niemu stworzylem swoj realny biznes ;).

pozdro...

expedient warzywniaka

Re: Moj system na sprzedaz (kilka tys trx)

Nieprzeczytany post autor: expedient warzywniaka »

za ile ?

hannibal
Gaduła
Gaduła
Posty: 175
Rejestracja: 26 sie 2008, 19:05

Re: Moj system na sprzedaz (kilka tys trx)

Nieprzeczytany post autor: hannibal »

kilka trylionów dolarów...czyli ułamek zysków ;P

Awatar użytkownika
Stforex
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3768
Rejestracja: 02 lis 2011, 15:41

Re: Moj system na sprzedaz (kilka tys trx)

Nieprzeczytany post autor: Stforex »

Mam na sprzedaż komputer. Procesor intel, RAMu 2 GB (na pewno więcej, ale nie chce mi się liczyć), wygrałem na nim setki gier, dzięki niemu otworzyłem biznes. Sprzedaję go, ponieważ coraz rzadziej działa i nie chce mi się spędzać przed nim tyle czasu co kiedyś. Ceny nie podaję, ponieważ jest BEZCENNY. Możesz na nim odpalić platformę Forex i grając 10 lotami zarobić miliony. Taka okazja rzadko się trafia.

robs
Gaduła
Gaduła
Posty: 196
Rejestracja: 22 sty 2010, 03:05

Re: Moj system na sprzedaz (kilka tys trx)

Nieprzeczytany post autor: robs »

filipej pisze: Nadaje sie on do zautomatyzowania, ale nie znam sie na tym.
:lol:
radical material simplification

filipej
Stały bywalec
Stały bywalec