co powiecie o moim EA? film
co powiecie o moim EA? film
Witam
przysyłam link ( http://youtu.be/Q-vUBcXIL7I ) do filmu z testu mojego prostego EA który w tescie MT4 na wykresie dziennym i eurodolarze przynosi zyski.
W pytaniu które wcześniej zadałem: czy można ufać testorowi mt4 odpowiedzieliście stanowcze NIE! rozumiem! Dlatego chciałbym poznać waszą opinię wynikach testu pokazanym na filmie.
Czy ten test jest choć trochę wiarygodny? testuję strategie również na koncie demo od tygodnia, ale że ekspert otwiera pozycje raz dziennie to na szerszy obraz wyników będę musiał poczekać.
Sam na programowaniu (pisaniu strategii) nie znam się najlepiej, dlatego( jeśli strategia okaże się przynosić zyski) z przyjemnością bym nawiązał z kontakt z dobrym programistą by wspólnie ulepszyć strategię.
Jakie macie zdanie w tej sprawie?
Pozdrawiam ... o i sory za jakość filmiku, trochę oszczędziłem na rozdzielczości.
Dodam tylko że zakres czasowy jaki wybrałem do testu to od 1.01 2010 do dziś czyli 03.10. 2012
i ponad 22 tysiące zysku przy 0.30 lotach
przysyłam link ( http://youtu.be/Q-vUBcXIL7I ) do filmu z testu mojego prostego EA który w tescie MT4 na wykresie dziennym i eurodolarze przynosi zyski.
W pytaniu które wcześniej zadałem: czy można ufać testorowi mt4 odpowiedzieliście stanowcze NIE! rozumiem! Dlatego chciałbym poznać waszą opinię wynikach testu pokazanym na filmie.
Czy ten test jest choć trochę wiarygodny? testuję strategie również na koncie demo od tygodnia, ale że ekspert otwiera pozycje raz dziennie to na szerszy obraz wyników będę musiał poczekać.
Sam na programowaniu (pisaniu strategii) nie znam się najlepiej, dlatego( jeśli strategia okaże się przynosić zyski) z przyjemnością bym nawiązał z kontakt z dobrym programistą by wspólnie ulepszyć strategię.
Jakie macie zdanie w tej sprawie?
Pozdrawiam ... o i sory za jakość filmiku, trochę oszczędziłem na rozdzielczości.
Dodam tylko że zakres czasowy jaki wybrałem do testu to od 1.01 2010 do dziś czyli 03.10. 2012