North Finance - wszystko o....

Sprawy techniczne dotyczące poszczególnych platform handlowych.

Co myślisz na temat tego brokera ?

Zdecydowanie polecam
11
31%
Poza paroma minusami są ok
9
25%
Przeciętny
9
25%
Mają wiele wad
1
3%
Stanowczo odradzam
6
17%
 
Liczba głosów: 36

jacekpj
Bywalec
Bywalec
Posty: 6
Rejestracja: 21 sty 2008, 16:51

ODRADZAM

Nieprzeczytany post autor: jacekpj »

Niestety moje przygody z NF sa nad wyraz deprymujace.
Ostatnie 3 tygodnie (liczone od wplywu moich srodkow na ich konto - wysokosc kilka tys USD) spedzilem na nic nie wnoszacych e-mailach i czatach z pracownikami powyzszej firmy. Moj real rachunek stale byl nieczynny.
Na dziendobry moje srodki zostaly zmiejszone o kilka USD w chwili wplywu na ich konto mimo ozaznaczenia w przelewie, ze to ja pokrywam koszty przekazu. Ale mysle sobie OK. Od paru dolarow glowa mnie nie zaboli wiec przeszedlem nad tym do porzadku dziennego. Niech bedzie , ze ryzyko jakies walutowe ponosze. Trudno.
Najpierw zagubily sie moje scany paszportu oraz rachunku bankowego (z Barclays,UK). Rozmowa kilka dni temu z pracownikiem NF doprowadzila do tego ze po kilku dniach odezwala sie do mnie jakas lala, ktora mi powiedziala , ze moje skany sa dla nich niewazne. teraz chcieliby "Tenancy Agreement also".
Moja cierpliwosc skonczyla sie. W miedzyczasie na demo popatrzylem sobie jak pare pips`ow mi ucieklo.
Nigdy wiecej z tym towarzystwem jakichkoliwek kontaktow.
Dzis zlozylem dyspozycje wycofania srodkow. Az sam jestem ciekawy ile stracilem na tym przesylaniu w te i wew te. O czym nie omieszkam Panstwa poinformowac. Zreszta musze dotrzymac slowa , bo "tawariszczom" z NF obiecalem , ze poinformuje polska publike o postepach zakonczenia "wspolpracy".
Zalaczam wszelkie wyrazy
Jacek
PS. Mam konto w XTB ale jak widze ich service jest obarczony duzym ryzykiem. Teraz szukam innego z Metartraderem-moze jakies sugestie?

Awatar użytkownika
Kuguar
Pasjonat
Pasjonat
Posty: 795
Rejestracja: 10 sie 2007, 20:12

Nieprzeczytany post autor: Kuguar »

www.migfx.ch

Ostatnia sugestia w wątku o innym brokerze - mod. Takie rzeczy na PW się załatwia
GOD BLESS ME...-"candles absorb EVERYTHING (news, rumours, speculation, etc). candles are price. price is....everything"
Mój Journal: http://forex-nawigator.biz/forum/journa ... 17291.html

kkg11
Bywalec
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 25 lut 2006, 17:40

Nieprzeczytany post autor: kkg11 »

a nie wiecie jak zrobic takie cos: mam rachunek w usd ale chcialbym zeby na konto wpadło mi eur(nie depozyt-ja wyciagam z konta w NF)-nie wiecei czy w nf jest mozliwosc wyboru w jakiej sie walucie chce otrzymac kase wyciągana z konta?? dolar jest niski a eur bardziej opłacalne...

Cox
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 65
Rejestracja: 22 kwie 2005, 00:00

Nieprzeczytany post autor: Cox »

do kantoru

jacekpj
Bywalec
Bywalec
Posty: 6
Rejestracja: 21 sty 2008, 16:51

Nieprzeczytany post autor: jacekpj »

Po zlozeniu dyspozycji przelewu swoich pieniedzy zapadlo milczenie. Zgodnie z informacjami od nich powinienem dostac e-mail z linkiem potwierdzajacym, ze naprawde chce wyplacic pieniadze. Oczywiscie takowy e-mail nie nadszedl. Niestety (na szczescie) musialem wyjechac na 2tyg w miejsce gdzie niezawodnego netu nie ma i po przyjezdzie oczywiscie moich pieniedzy na moim koncie nie ma. Czesciowo oczywiscie moja wina.
Dzis zlozylem ponownie dyspozycje i rzeczywiscie po 10min otrzymalem e-mail z linkiem. Co dalej, zobaczymy.
pzdr.
Jacek

jacekpj
Bywalec
Bywalec
Posty: 6
Rejestracja: 21 sty 2008, 16:51

Nieprzeczytany post autor: jacekpj »

Wiedzialem ze nie bedzie latwo. oto tresc dzisiejszego e-maila. Nie wiem...mam powoli sie przyzwyczajac ze po prostu pierdolneli moja kasę...?

Please be notified that your request to withdraw **** USD
via Wire Transfer from your MT4 account has been blocked by our financial department.

Account # ****
Order # FX-*****

--------------------------------------------------------------------------------------------
E-Mail : *****j@gmail.com
Transfer amount :**** USD
Reasons : Please provide us copy of payment for confirm. Address to FinancialEnq@northfinance.com
Operation type : withdrawl

Dodano po 29 minutach:

I maly czat sprzed 5 minut.

NorthFinance Support Team: Hello, My name is Catalina. May I please have your name and account number?

you: Hello,

you: My name is ****** account no *****

you: I would like to have some information about an order no FX-*****

NorthFinance Support Team: hold on please

you: ok

NorthFinance Support Team: they are asking you to send a copy of the swift to financialenq@northfinance.com

you: I dont really understand. You have my money, don`t you? So you want me to send a copy , that I did send money which as you can see I have on my account??

you: How did you get my money?

you: I know what they were asking me about. I`m just curious. How they got my money if they want me to send a copy of the swift??

you: That`s not a problem, I can send you the copy. Because it`s the polish bank of course the copy will be in polish language which probably will not be understandable for you. What will be your next reqiurement?

you: I NEED TO CLOSE MY ACCOUNT. That`s it. And I need my money back. Very simple.

NorthFinance Support Team: dear sir, it is up to you

you: what do you mean?

NorthFinance Support Team: but you should ask the financial department

NorthFinance Support Team: regarding this request

NorthFinance Support Team: because they asked this request

you: I`m asking you. because, as far as I know to get a response from anyone from you is extremely difficult

NorthFinance Support Team: regarding financial problem we are not having any information

NorthFinance Support Team: for this reason is better to send them an email and ask the problem

NorthFinance Support Team: why they need your swift

you: Please listen to me. I sent my money. I have it on my account. It didn`t drop from heaven. My money IS ON MY ACCOUNT. Supposedly someone send me a gift?

NorthFinance Support Team: i cannot tell you why they asked you this

Dodano po 23 minutach:

I wszystko jasne.
Oto czesc @ ktory otrzymalem:

The attached message had PERMANENT fatal delivery errors!

After one or more unsuccessful delivery attempts the attached message has
been removed from the mail queue on this server. The number and frequency
of delivery attempts are determined by local configuration parameters.

YOUR MESSAGE WAS NOT DELIVERED TO ONE OR MORE RECIPIENTS!

Mon 2008-02-25 16:10:32: [784:1] <-- 250 <*******@gmail.com>, Sender ok
Mon 2008-02-25 16:10:32: [784:1] --> RCPT To:<financial.department@northfinance.com>
Mon 2008-02-25 16:10:32: [784:1] <-- 550 <financial.department@northfinance.com>, Recipient unknown
--- End Transcript ---

ciag dalszy:

teraz sie okazalo ze mimo iz panstwo z NF pisza z powyzszzego adresu to odpisywac trzeba na: financialenq@northfinance.com
dzis juz nie mam wiecej sily na dyskusje ze skadinand przemila ale toatalnie nie zorientowana Catalina na czacie w NF. Mam wewnetrzne przeczucie ze to jeszcze nie koniec...

Awatar użytkownika
radoslawz
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 51
Rejestracja: 30 sty 2007, 21:18

Nieprzeczytany post autor: radoslawz »

Ale ja nie rozumiem o co Ci chodzi. Czy to takie trudne pokazać im numer konta na wyciągu?
:).........:);)

wicio75
Bywalec
Bywalec
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2007, 10:26

Nieprzeczytany post autor: wicio75 »

Witam
czy
1. przy wpłacie przez karte NF pobiera prowizje ??
2. przy wypłacie na karte jest pobierana prowizja ??
3. jest limit wypłaty (kwota)
Ostatnio zmieniony 27 lut 2008, 22:07 przez wicio75, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FX TEAM
Gaduła
Gaduła
Posty: 140
Rejestracja: 16 lut 2006, 21:08

Nieprzeczytany post autor: FX TEAM »

jacekpj ...ale w czym leży właściwie Twój prob?? Bo nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Ten gość z czatu wykazał się za to anielską wręcz cierpliwością.
Probably my best technique is not picking up the phone to close out a winning trade. - Jerry Parker
mój Blog, szkolenia fx -> guzik "www" poniżej ;)

ODPOWIEDZ