Witam. Nie jestem aż tak początkujący na forexie żeby nie wiedzieć czym jest średnia krocząca bądź spread. Wydawało mi się, że podstawy znam. Aczkolwiek dziś Pan na czacie pewnej platformy mnie zbombardował. Mianowice chciałem się dowiedzieć jaka jest maksymalna dźwignia na tej platformie na ropie Crude. Tenże pan napisał mi: "leverage is included in the fixed margin" Spytałem ile wynosi najwyższa dźwignia na najniższym stopniu depozytu. Uzyskałem dokładnie tę samą odpowiedź. Może m ktoś łopatologicznie powiedzieć o co chodzi. Dlaczego nie jest to czarno na białym napisane jak na niektórych platformach (1:100, 1:200)
Pozdrawiam.
Ps: Zna ktoś platformę z ropą Brent o dźwigni 1:200?
dźwignia zależna od depozytu? WTF??
Najlepiej jak zadasz to pytanie w temacie dotyczącym FxPro. Napisz jeszcze o jaki typ konta chodzi i polski support FxPro i Dukascopy (raposo ) Ci odpowie.KrostosWW pisze:Odpisał to samo. Chodzi o platformę fxpro. Ktoś widzi na stronie dokładną specyfikację? Jest napisane, że dźwignia wynosi 1:500 dla forexu, ale co do metali nie ma konkretnej specyfikacji.
Pozdrawiam
Tu masz link do tematu:
http://www.forex-nawigator.biz/dyskusje ... start=1420
Akurat w przypadku FxPro wszystko jest dość dokładnie opisane na ich stronie.
Dla metali, czyli złota i srebra, jest margin 2%, czyli wychodzi na to, że jest to odpowiednik dźwigni 50:1.
Jednak Ty wcześniej wspomniałeś nie o metalach, a o ropie Crude. Co do tej ropy jest napisane, że „margin per 1 lot” wynosi 1500 USD, więc aby otworzyć pozycję wielkości 1 lota potrzebujesz minimum 1500 USD depozytu, a pewnie dla 0,1 lota będzie 150 USD.
Dla metali, czyli złota i srebra, jest margin 2%, czyli wychodzi na to, że jest to odpowiednik dźwigni 50:1.
Jednak Ty wcześniej wspomniałeś nie o metalach, a o ropie Crude. Co do tej ropy jest napisane, że „margin per 1 lot” wynosi 1500 USD, więc aby otworzyć pozycję wielkości 1 lota potrzebujesz minimum 1500 USD depozytu, a pewnie dla 0,1 lota będzie 150 USD.