Tak dokładnie - i teraz mam nową platformę w Armadzie i znow w domu chodzi w preacy tylko ta pierwsza z AdmiralaJones pisze:czyli różnica jest tylko w komputerach lub łączudarko39 pisze:Witam ,mam problem z uruchomieniem MT4 z USB tzn.Brok AM -starsze konto z osobnego pliku startuje ,a konto real z nowego pliku nie startuje .Na domowym komp. wszystko ładnie chodzi ,natomiast w pracy nie chce zaskoczyć nowe konto real ,ale jak do logowania starego konta demo dopiszę nowe realu to startuje.Zależy mi by startować z nowego konta bo mam naniesione S/R i LT na wykresy i takie tam ,czy macie podobne problemy ?
mam rozumieć w domu chodzi stare i nowe ?
hej
Wszystkie pytania dozwolone-Dla początkujących Forexowców
Od jakiegoś czasu zmienili instalacje MT4.
( nie znam się na terminach technicznych )
Przykład z FxSalt
Dana instalka pozwala tylko na zalogowanie na konkretnym rachunku i komputerze,rachunek otwarty wcześniej czy później nie działa ( demo/real )
Podobnie jeżeli chcemy grać na tym samym rachunku w domu i w pracy, to pomimo że w tym samym dniu zainstalujemy platformę z tej samej instalacji to np. w domu będzie działać, a w pracy nie.
Jedyny sposób na pozbycie się tego jest skopiowanie całego katalogu który zaintalowalismy i będzie działać.
Pozdrawiam
M
( nie znam się na terminach technicznych )
Przykład z FxSalt
Dana instalka pozwala tylko na zalogowanie na konkretnym rachunku i komputerze,rachunek otwarty wcześniej czy później nie działa ( demo/real )
Podobnie jeżeli chcemy grać na tym samym rachunku w domu i w pracy, to pomimo że w tym samym dniu zainstalujemy platformę z tej samej instalacji to np. w domu będzie działać, a w pracy nie.
Jedyny sposób na pozbycie się tego jest skopiowanie całego katalogu który zaintalowalismy i będzie działać.
Pozdrawiam
M
Rzeczą, którą najtrudniej w świecie zrozumieć, jest podatek dochodowy.
Albert Einstein
Albert Einstein