iforex.com

Sprawy techniczne dotyczące poszczególnych platform handlowych.
dizbel
Uczestnik
Uczestnik

iforex.com

Nieprzeczytany post autor: dizbel »

Witam, czy ktos z Was korzysta z tego brokera? Jesli tak prosilbym o opinie. Jestem jeszcze totalnym nowicjuszem w handlu forexowym i konto sobie zalozylem u tego brokera. Jak dotad juz 2 razy stracilem 100%, ale sie nie zrazam, tylko staram sie wyciagnac lekcje z tych strat. Ale odnosze wrazenie ze
managerowie mojego konta ktorzy sa ze mna w kontakcie - tak naprawde posluguja sie wyuczonymi na szkoleniach formulkami, jakos nic z ich sugestii mi nie pomaga w zrozumieniu materii.
Ponizej strona brokera. prosze o komentarze - jesli ktos ma jakies doswiadczenia z nimi.

Pozdrawiam :)

http://pl.iforex.com/

Awatar użytkownika
Cyb
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum

Nieprzeczytany post autor: Cyb »

Międzybankowy Spreads 2/5 pips

Po tym skończyłem już czytać...

ma3iej
Uczestnik
Uczestnik

Nieprzeczytany post autor: ma3iej »

Cyb pisze:Międzybankowy Spreads 2/5 pips

Po tym skończyłem już czytać...
Czy to źle? Pytanie może głupie, ale jestem zupełnie zielony i nowy na tym forum. Przy tej okazji chciałbym przywitać wszystkich. Tak się składa, że z iforex.com zacząłem swoją przygodę i zastanawia mnie czy to dobre rozwiązanie?
Pewnie już wielokrotnie to pytanie było zadawane, ale na co zwrócić uwagę przy wyborze brokera?

Awatar użytkownika
Midas
Pasjonat
Pasjonat

Nieprzeczytany post autor: Midas »

Zależy jak grasz, a skoro mówisz, że jesteś zielony no to pytanie brzmi "jak masz zamiar grać"

Jak krótki termin to dobrze jak są małe spready i bardzo szybka egzekucja zleceń (mówię tu o skalpie). Jak long term no to już to nie będzie tak istotne, ale za to swapy będą ważniejsze (punkty naliczane na + lub - codziennie).

Dodatkowo z zależności od tego ile masz kasy i ile chcesz z niej zainwestować, bo nie każdy broker ma konto od bardzo małych kwot.